Експлікація особистісних якостей студентів у процесі професійної самоідентифікації
Анотація
У статті уточнено поняття феномену самоідентифікації, набуття навичок самостійної навчально-наукової та, власне, практичної діяльності майбутніх фахівців стосовно прагнення до саморозвитку, досягнення визначеної мети та професійної самоідентифікації. Обґрунтовано залежність процесів та явищ, що виникають під час професійної підготовки від характеристик та особливостей індивідуальних якостей, які імпліцитно детермінують особистісні, навчальні і професійні досягнення в цілому.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бондарчук О. І. Модель оÑобиÑÑ‚Ñ–Ñного розвитку ÑтудентÑької молоді / О. І. Бондарчук // ВІСÐÐ?К. — 2009. — С. 49.
Галецька І. І. Психологічні чинники професійної ідентифікації студентської молоді / І. І. Галецька, А. В. Пендюр // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: наукові записки РДГУ. — 2007. — Вип. 37. — С. 39.
Зеер Э. Ф. Психология профессии / Э. Ф. Зеер. — М. : Академ. проект, 2003. — 336 с.
Карамушка Л. М. Технологія формування управлінської команди освітньої організації / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь // Біла Церква : КОІПОПК. — 2008.
Кривоконь Н. І. Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук : 19.00.05 / Н. І. Кривоконь ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с.
Пряжников Н. С. Профессиональное и личностное самоопределение / Н. С. Пряжников. — М. ; Воронеж, 1996. — 253 с.
Семиченко В. А. Проблеми і пріоритети професійної підготовки [електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Педагогічний дискурс. — 2007. — Вип. 1. — С. 119–127. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_28
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.