Особливості очікувань студентів у системі післядипломної освіти

Світлана Руденко

Анотація


статтю присвячено особливостям очікувань від системи післядипломної підготовки фахівців студентів, що одержують психологічну освіту. Розкрито сутність післядипломної освіти як форми освіти дорослих, виходячи з їхніх індивідуальних потреб у здобутті певних знань, виробленні навичок і умінь, особистісному і професійному зростанні. Проаналізовано особливості навчання дорослих та особливості психології як гуманітарної дисципліни. Представлено результати емпіричного дослідження очікувань студентів у системі післядипломної освіти. Визначено найбільш суттєві очікування від навчання для слухачів факультету післядипломної освіти.


Ключові слова


післядипломна освіта; навчання дорослих; психологія як гуманітарна дисципліна; очікування студентів у системі післядипломної освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Бондарчук О. І. Соціально-психологічні механізми особистісного розвитку дорослої людини / О. І. Бондарчук // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / ред. кол. : С. Д. Максименко (гол. ред.) [та ін.]. — К. – Алчевськ : ЛАДО, 2013. — Вип. 38. — Т. І. — С. 347–351.

Вачков Ð?. Ð’. Введение в профеÑÑию «ПÑихолог»: учеб. поÑобие / Ð?. Ð’. Вачков, Ð?. Б. Гриншпун, Ð. С. ПрÑжников. – 5-е изд., Ñтер. — Ðœ. : Ð?зд-во МоÑковÑк. пÑихолого-Ñоциального ин-та ; Воронеж : Ð?зд-во ÐПО «МОДЭК», 2007. — 464 Ñ.

Вачков Ð?. Ð’. Методика Ð¿Ñ€ÐµÐ¿Ð¾Ð´Ð°Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ñихологии: учеб. поÑобие / Ð?. Ð’. Вачков. — Ðœ. : ОÑÑŒ-89, 2008. — 208 Ñ.

Громкова Ðœ. Т. Ðндрагогика: Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð¸ практика Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð²Ð·Ñ€Ð¾Ñлых: учеб. поÑобие / Ðœ. Т. Громкова. — Ðœ. : ЮÐÐ?ТÐ?-ДÐÐÐ, 2005. — 495 Ñ.

КолеÑникова Ð?. Ð. ОÑновы андрагогики: учеб. поÑобие Ð´Ð»Ñ Ñтуд. выÑш. пед. учеб. заведений / Ð?. Ð. КолеÑникова, Ð. Е. Марон, Е. П. Ð¢Ð¾Ð½ÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð³Ð°Ñ [та ін.] ; под ред. Ð?. Ð. КолеÑниковой. — Ðœ. : ÐкадемиÑ, 2003.

Ляудис В. Я. Методика преподавания психологии: учеб. пособие / В. Я. Ляудис. – 4-е изд., испр. и доп. — М. : УМК «Психология», 2003. — 192 с.

Матушанский Г. У. Основные характеристики психолого-педагогической подготовки и переподготовки преподавателя высшей школы на современном этапе / Г. У. Матушанский, Ю. В. Цвенгер // Психологическая наука и образование. — 2001. — № 2. — С. 26–31.

Методика викладання психології: навч.-метод. комплекс / Н. М. Дембицька, О. В. Брюховецька ; АПН України, Ун-т менедж. освіти, ф-т менедж. та психології. — К., 2009. — 72 с.

Психология человека от рождения до смерти: полный курс психологии развития / под ред. А. А. Реана. – 2-е изд. — СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК», 2003. — 416 с.

Руденко С. В. Проблеми вивчення психології студентами вищих навчальних закладів / С. В. Руденко // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г .С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології ; за ред. С. Д. Максименка. — К., 2009. — Т. XI, ч. 6. — С. 352–359.

Слободянюк Л. У. Компетентнісний підхід як ресурс у профілактиці професійного вигорання у студентів – майбутніх психологів у системі післядипломної освіти / Л. У. Слободянюк // Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Севастополь. — 2013. — С. 244–248.

Скрипник М. І. Праксеологічні аспекти підготовки науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / М. І. Скрипник // Освітній простір: глобальні та регіональні аспекти. — 2013. — № 11. — С. 18–26.

Чаусова Т. В. Мотивація навчальної діяльності як технологія навчання в системі післядипломної освіти / Т. В. Чаусова // Післядипломна освіта в Україні. — 2013. — Вип. 1. — 108 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.