У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Практичне застосування ноосферної методики викладання у загальноосвітній школі | |
Марія Гончаренко, Олена Кабацька, Алла Мельнікова, Юлія Старосельска | 6-15 |
Емпіричне дослідження стереотипів у діяльності вчителя | |
Оксана Давидова | 16-25 |
Інноваційна діяльність педагога професійної школи | |
Світлана Заславська | 26-34 |
Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти | |
Валерій Киричук | 35-51 |
Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії | |
Євгенія Кочерга | 52-61 |
Розвиток нового для Польщі професійного напряму – асистент родини | |
Ізабелла Красейко | 62-72 |
Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра | |
Тетяна Лутаєва | 73-86 |
Blaski i cienie kultury organizacyjnej instytucje edukacyjne | PDF (English) |
Mariola Mirowska | 87-98 |
Моніторинг як інструмент для виявлення здоров’яспрямованої діяльності навчального закладу | |
Людмила Нежинцева | 99-111 |
Компетентнісний підхід у системі неперервної професійної освіти | |
Олександр Ситніков | 112-122 |
Idioms in modern english and their explanation ways | PDF (English) |
Azer Suratulla oglu Faramarzov | 123-128 |
Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів | |
Наталія Шварп, Володимир Фесенко | 129-139 |
ISSN: 2218-7650