Моніторинг як інструмент для виявлення здоров’яспрямованої діяльності навчального закладу

Людмила Нежинцева

Анотація


У статті обґрунтовується актуальність моніторингу оздоровчої функції освіти, висвітлюються головні завдання щодо впровадження здоров’язбе-режувальної діяльності у навчальному закладі, визначається роль педагогічного колективу в організації здоров’язбережувального освітнього середовища закладу, а також аналізуються функції педагогів і батьків у процесі здійснення моніторингового супроводу здоров’язбережувальної роботи у ЗНЗ на прикладі моніторингових досліджень у Сумській області.


Ключові слова


здоров’яформувальні та здоров’язбережувальні функції навчального закладу; здоров’яспрямована діяльність закладу; здоров’язбережувальне освітнє середовище; моніторинг оздоровчої функції освіти; моніторингові дослідження.

Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України «Про загальну середню освіту» // Відомості Верховної Ради України. — 1999. — № 28. — Ст. 230, ст. 5; 22; [електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/651-14

Бойченко Т. Є. Валеологія в сучасній системі гуманітарної науки та освіти / Т. Є. Бойченко // Філософські проблеми гуманітарних наук. — 2004. — № 3. — С. 82–92.

Бойченко Т. Є. Освітні програми формування здорового способу життя молоді: у 14 кн. / Т. Є. Бойченко. — К. : Український ін-т соціальних досліджень, 2005. — Кн. 5. — 120 с. — (Серія «Формування здорового способу життя молоді»).

Кравченко Г. Ю. Якість освіти в навчальному закладі / Г. Ю. Кравченко, З. В. Рябова // Наша школа. — Х : Ранок, 2013. — 176 с.

Куртась С. А. Формування системи моніторингу якості освіти на рівні загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. матеріали ; модуль / С. А. Куртась. — К., 2007. — 61 с. — (Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»).

Лукіна Т. Вимірювання та управління якістю освіти: навч.-метод. матеріали ; модуль 9 / Т. Лукіна. — К., 2008. — 50 с.

Маслікова І. В. Моніторингова система освітнього менеджменту / І. В. Маслікова. — Х. : Основа, 2005. — Вип. 10(34). — 144 с. — (Б-ка журналу «Управління школою»).

Моніторинг якості освіти: методи, форми, організаційне забезпечення: посіб. для методистів, директорів, заступників директорів загальноосвіт. навч. закладів / Південноукраїнський регіональний ін-т післядип. освіти пед. кадрів. — Херсон, 2001. — 50 с.

Результати моніторингових досліджень навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО Сумського ОІППО [електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.soippo.edu.ua/index.php/46-uncategorised/1402-monitoring-yakosti-osviti

Успенська В. М. Впровадження здоров’язберігаючих технологій у загальноосвітньому навчальному закладі – вимога часу / В. М. Успенська // Рідна школа. — 2009. — № 4. — С. 44–48.

Успенська В. М. Здоров’язбережувальна компетентність учителя з основ здоров’я та шляхи її розвитку / В. М. Успенська // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. / НАПН України, Ун-т менедж. освіти ; редкол.: О. Л. Ануфрієва [та ін.]. — К. 2005. — Вип. 2(15) / голов. ред. В. В. Олійник. — 2011. — С. 140–149.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.