Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії

Євгенія Кочерга

Анотація


У статті окреслено основні підходи до визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів, запропоновані вітчизняними науковцями. Обґрунтовано необхідність визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Встановлено, що структурними компонентами здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії є ціннісно-мотиваційний, інформаційно-змістовий, конативний, організаційно-діяльнісний та результативно-рефлексивний компоненти. Зміст структурних компонентів цієї компетентності є основою для визначення педагогічних умов, необхідних для її формування у студентів в процесі фахової підготовки

Ключові слова


здоров’язбережувальна компетентність; ціннісно-мотиваційний компонент; інформаційно-змістовий компонент; конативний компонент; організаційно-діяльнісний компонент; результативно-рефлексивний компонент

Повний текст:

PDF

Посилання


Аширов Д. А. Трудовая мотивация: учеб. пособие / Д. А. Аширов. — М. : ТК Велби, изд-во «Проспект», 2005. — 448 с.

Бобрицька В. І. Теоретичні і методичні основи формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення природничих наук : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. І. Бобрицька ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 40 с.

Бондаренко Т. Є. Визначення структури здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології / Т. Є. Бондаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2012. — № 1(19). — С. 214–223.

Воронін Д. Є. Формування здоров’язберігаючої компетентності студентів ВНЗ засобами фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.07 / Д. Є. Воронін ; Херсонський держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с.

Джуринський П. Б. Компоненти підготовленості до здоров’язбережу-вальної професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури [електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. — 2012. — Вип. 5. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_9

Єрохін С. А. Концепція професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці / С. А. Єрохін, Ю. В. Нікітін, І. В. Нікітіна // Науковий юридичний журнал. — Хмельницький : Вид-во Нац. академії Держ.ї прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького, 2011. — № 1(1). — Ч. ІІ. — С. 20–27.

Кравчук Н. П. Структурні компоненти формування здоров’язбережу-вальної компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі професійної підготовки [електронний ресурс] / Н. П. Кравчук. — Режим доступу : http://www.sworld.com.ua/konfer39/132.pdf

Мирошник О. Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителя / О. Мирошник // Естетика і етика педагогічної дії. — 2011. — Вип. 2. — С. 47–57.

Оборотов Ю. Н. Традиции и новации в правовом развитии : монография / Ю. Н. Оборотов. — О. : Юридич. л-ра, 2001. — 156 с.

Соколенко О. І. Формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Соколенко ; Луганський нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.