У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Особливості виховання молоді професійно-технічних навчальних закладів в умовах суспільних трансформацій | |
Алла Вініченко, Анатолій Сергієнко | 6-16 |
Розвиток духовно-моральної компетентності директора загальноосвітнього навчального закладу | |
Оксана Дульська | 17-28 |
Роль педагога у підготовці студентів-інтернів до санітарно-просвітницької діяльності: компетентнісний підхід | |
Алла Ільченко | 29-38 |
Point and line to education | PDF (English) |
Kamil Baś | 39-46 |
Соціальна відповідальність в управлінні: аспекти визначення та формування | |
Микола Кириченко, Геннадій Дмитренко | 47-65 |
Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів | |
Віра Киричок | 66-75 |
Раннее обучение чтению и письму: предпосылки и возможности | |
Барбара Куровска | 76-85 |
Стилі управління: аналіз наукових підходів до визначення сутності і видів | |
Олена Отич | 86-97 |
Using technology of inverted training in preparation of masters in pedagogy of higher school | PDF (English) |
Natalia Pryhodkina | 98-104 |
Розвиток професійних художніх умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі формальної, інформальної й неформальної освіти | |
Валерій Ружицький | 105-115 |
Духовно-моральна компетентність викладача як передумова забезпечення духовно-моральної спрямованості викладання навчальних предметів у закладах освіти | |
Ірина Сіданіч | 116-127 |
ISSN: 2218-7650