Духовно-моральна компетентність викладача як передумова забезпечення духовно-моральної спрямованості викладання навчальних предметів у закладах освіти

Ірина Сіданіч

Анотація


У статті розглядаються теоретичні засади духовно-моральної компетентності магістрів християнської педагогіки як професійної основи під час викладання навчальних предметів духовно-морального спрямування у закладах освіти України. Автор аналізує компетентність як складову наукових досліджень, аналізує шляхи оптимізації духовно-моральної освіти у навчальних закладах

Ключові слова


компетентність; духовно-моральна компетентність; навчальні предмети духовно-морального спрямування

Повний текст:

PDF

Посилання


Жуковський В. М. Духовно-моральні знання вчителя – основа національного відродження України за умов сучасних цивілізаційних змін / В. М. Жуковський // Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія ; за ред. О. А. Дубасенюк. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — С. 262–279.

Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах: курси «Етика», «Основи християнської етики», «Основи релігійної етики» [електронний ресурс]. — Режим доступу : http://uazakon.com/document/fpart16/idx16792.htm

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2012/13 навчальному році [електронний ресурс]. — Режим доступу : http://osvita.ua/school/news/30819/

Сисоєва С. О. Педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу непедагогічного профілю / С. О. Сисоєва // Компетентнісний підхід у сучасній університетській освіті : зб. наук. пр. — Рівне : НУВГП, 2011. — 165 с. — С. 3–11.

Тарахонич Т. І. Право та мораль у системі соціальної регуляції / Т. І. Тарахонич // Проблеми філософії права. — 2003. — Т. 1. — С. 147–149.

Тюріна Т. Г. Духовна педагогіка: витоки, сутність і перспективи розвитку : монографія / Т. Г. Тюріна. — Львів : СПОЛОМ, 2005. — 276 с.

Хуторской А. В Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. — 2003. — № 2. — С. 58–64.

Сіданіч І. Л. Збірник нормативно-правових актів і документів щодо запровадження предметів духовно-морального спрямування в систему освіти України: навч. метод. посіб. для пед. працівників освіти / І. Л. Сіданіч. – 2-ге вид. — К. : Вид-во ДВНЗ «УМО», 2016. — 238 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.