Роль педагога у підготовці студентів-інтернів до санітарно-просвітницької діяльності: компетентнісний підхід

Алла Ільченко

Анотація


Мета дослідження — аналіз особливостей використання компетентнісного підходу викладача в роботі зі студентами-інтернами. Для досягнення поставлених завдань використано теоретичні методи наукових досліджень: вивчення, аналіз, порівняння й узагальнення психолого-педагогічної, науково-методичної літератури, державних стандартів освіти. Автор дійшов висновку, що професійна підготовка студентів-інтернів на сьогодні неможлива без урахування основних положень компетентнісного підходу. Адже поєднання теоретичних і практичних завдань викладача в роботі зі студентами-інтернами забезпечує багатоступеневу систему якості засвоєння ними знань і вмінь та сприяє поетапному формуванню професійної компетентності – необхідної умови підготовки кваліфікованого лікаря

Ключові слова


компетентність; компетентнісний підхід; професійні медичні компетентності; профілактична діяльність медичного фахівця; санітарно-просвітницька діяльність

Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України «Про вищу освіту» (з змінами від 24.12.2015) // Відомості Верховної Ради (ВВР). — 2014. — № 37/38. — Ст. 2004.

Вербицкий Ð. Ð. КомпетентноÑтный подход: проблемы и уÑÐ»Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ñ€ÐµÐ°Ð»Ð¸Ð·Ð°Ñ†Ð¸Ð¸ / Ð. Ð. Вербицкий // Ð?нновационные проекты и программы в образовании. — 2009. — â„– 2. — С. 17–23.

Гощинский В. Б. О формировании компетентности интерна-хирурга / В. Б. Гощинский [и др.] // Достижения и перспективы внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса в высших медицинских учебных заведениях Украины : материалы междунар. науч.-практ. конф. (Тернополь, 15–16 мая 2014 г.): в 2 ч. — Тернополь : ТГМУ, 2014. — Ч. 2. — С. 17–18.

Загричук Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта. — 2012. — № 4. — С. 44–47.

Ільченко А. А. Морально-етичні та деонтологічні засади формування медичного фахівця / А. А. Ільченко // Якість неперервної освіти в умовах євроінтеграційних процесів: тенденції, проблеми, прогнози : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ – Чернівці, 2–4 листоп. 2015 р.). — Чернівці : Друк ФОП Горюк, 2015. — С. 251–252.

Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С. 22–24.

Максименко С. Д. Педагогіка вищої медичної освіти / С. Д. Максименко, М. М. Філоненко. — К. : Центр учбової літератури, 2014. — 288 с.

Подковко Х. В. Сучасні педагогічні технології – необхідні складові інновації в освітньому просторі / Х. В. Подковко // Якість неперервної освіти в умовах євроінтеграційних процесів: тенденції, проблеми, прогнози : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ – Чернівці, 2–4 листоп. 2015 р.). — Чернівці : Друк ФОП Горюк, 2015. — С. 70–72.

Філоненко М. М. Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря : монографія / М. М. Філоненко. — К. : Центр учбової літератури, 2015. — 420 с.

Давыдов Л. Д. Модернизация содержания среднего профессионального образования на основе компетентностной модели специалиста : автореф. дис. на соискание учен. степ. канд. пед. наук / Л. Д. Давыдов. — М., 2006. — 26 с.

ЗимнÑÑ Ð?. Ð. Ключевые компетентноÑти как результативно-Ñ†ÐµÐ»ÐµÐ²Ð°Ñ Ð¾Ñнова компетентноÑтного подхода в образовании / Ð?. Ð. ЗимнÑÑ. — Ðœ. : Ð?ÑÑледовательÑкий центр проблем качеÑтва подготовки ÑпециалиÑтов, 2004. — 40 Ñ.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.