Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти
Зміст
Концептуалізація поняття суб’єкта громадської думки у соціально-психологічній науці | |
Лариса Боброва | 10-24 |
Компетентність сім’ї у розв’язанні подружніх конфліктів | |
Олена Горова | 25-40 |
Особливості соціально-психологічної адаптації українців до умов міграції у США | |
Анна Єфімова | 41-56 |
Opportunities of the school psychologist in the implementation of psychological work with gifted students | PDF (English) |
Nahida Jafarova | 57-68 |
Психологічна адаптація до навчання в закладах вищої освіти США | |
Олена Козьменко, Юлія Бохонкова | 69-87 |
Взаєморозуміння у батьківсько-дитячих стосунках та освітньої успішності учнів: аналіз зарубіжних досліджень | |
Ольга Чистяк | 88-102 |
Бізнес-планування в епоху цифровізації | |
Ольга Постоєва | 103-117 |
Суспільний консенсус – ефективна технологія антикризового управління у системі місцевого самоврядування | |
Лідія Даниленко | 118-132 |
Типологія інструментів публічного регулювання на основі системного підходу | |
Ія Дегтярьова, Максим Крилов | 133-148 |
Розвиток правової культури громадян у сфері охорони довкілля з використанням інструментів цифрового врядування | |
Володимир Мороз, Сергій Воробйов | 149-166 |
ISSN: 2522-9931