Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Навчальна програма «Психологія економічної поведінки фахівця» з методиками артрозвитку | |
Ірина Бондаревська, Вікторія Михайленко | 10-38 |
Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів | |
Олена Бондарчук, Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова | 39-53 |
Професійна автономність науково-педагогічних працівників як індикатор їх суб’єктивного благополуччя | |
Олена Бондарчук, Наталія Пінчук | 54-70 |
Проблеми сексуального здоров’я у сучасному світі | |
Аліса Єрмакова | 71-84 |
Деякі прикладні аспекти проблеми формування основ психоемоційного здоровʼя студентів | |
Антоніна Кічук | 85-98 |
Психологічні особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та креативності студента | |
Вікторія Фурман | 99-114 |
Економічний фашизм і його прояви у вигляді азартних «Ігор» та інших злочинних діянь в державі | |
Альфред Кураташвілі | 115-138 |
Вплив сучасної парадигми публічного управління на вироблення та прийняття управлінських рішень | |
Ніна Діденко | 139-152 |
Юнеско та ООН про поінформованість населення щодо COVID-19: перспективи | |
Микола Кириченко, Інна Отамась | 153-168 |
Державна підсумкова атестація випускників гімназій в умовах карантинних обмежень освітного процесу | |
Тетяна Лукіна | 169-202 |
ISSN: 2522-9931