Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Навчальна програма «Психологія економічної поведінки фахівця» з методиками артрозвитку | |
| Ірина Бондаревська, Вікторія Михайленко | 10-38 |
| Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів | |
| Олена Бондарчук, Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова | 39-53 |
| Професійна автономність науково-педагогічних працівників як індикатор їх суб’єктивного благополуччя | |
| Олена Бондарчук, Наталія Пінчук | 54-70 |
| Проблеми сексуального здоров’я у сучасному світі | |
| Аліса Єрмакова | 71-84 |
| Деякі прикладні аспекти проблеми формування основ психоемоційного здоровʼя студентів | |
| Антоніна Кічук | 85-98 |
| Психологічні особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та креативності студента | |
| Вікторія Фурман | 99-114 |
| Економічний фашизм і його прояви у вигляді азартних «Ігор» та інших злочинних діянь в державі | |
| Альфред Кураташвілі | 115-138 |
| Вплив сучасної парадигми публічного управління на вироблення та прийняття управлінських рішень | |
| Ніна Діденко | 139-152 |
| Юнеско та ООН про поінформованість населення щодо COVID-19: перспективи | |
| Микола Кириченко, Інна Отамась | 153-168 |
| Державна підсумкова атестація випускників гімназій в умовах карантинних обмежень освітного процесу | |
| Тетяна Лукіна | 169-202 |
ISSN: 2522-9931