Психологічні особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та креативності студента
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
В. В. Зaрицькa, «Емоційний інтелект як складова готовності особистості до професійної діяльності», Вісник Харківського нац. пед.. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, Психологія. Харків, Україна: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Вип. 49, с. 80–85, 2014.
Т. В. Шиян, «Розвиток емоційного інтелекту студентів молодших курсів засобами дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням"», Наукові праці Чорноморського держ. ун-ту ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія», Педагогіка, Т. 199, вип. 187, с. 92–95, 2012.
С. П. Дерев’янко, «Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища», автореф. дис. канд. наук. Київ, Україна, 2009, 51 с.
Г. А. Кошонько, «Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів», Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України, Педагогічні та психологічні науки, Вип. 4, с. 341–350, 2013.
Д. Гоулман, Емоційний інтелект; пер. з англ. С. Л. Гумецької. Харків, Україна: Віват, 2018, 512 с.
R. Bar-On, J. G. Maree, M. J. Elias, Educating People to Be Emotionally Intelligent. Portsmouth, NH: Heinemann Educational Publishers, 2005, 344 р.
J. D. Mayer, A. T. Panter & D. R. Caruso, «Does personal intelligence exist? Evidence from a new ability-based measure», Journal of Personality Assessment, р. 124–140, 2012.
P. Salovey, D. Sluyter, Emotional Development and Emotional Intelligent: Educational Implications. New York, USA: Basic Books, 1997, 288 р.
C. Saarni, R. Thompson, The Development of Emotional Competence. The Guilford Press Paperback, 1999, 381 p.
E. Thorndike, Educational Psychology. Edition Paperback, 2015, 186 p.
Дж. Гилфорд, «Три стороны интеллекта», Психология мышления. Москва, Россия: Прогресс, 1969, с. 433–456.
К. Штайнер, ÐÐ¼Ð¾Ñ†Ð¸Ð¾Ð½Ð°Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ Ð³Ñ€Ð°Ð¼Ð¾Ñ‚Ð½Ð¾ÑÑ‚ÑŒ: интеллект Ñ Ñердцем. РуководÑтво по улучшению личных и профеÑÑиональных отношений. Киев, Украина: ТОВ «ÐВП «Ð?нтерÑервиÑ», 2016, 303 Ñ.
Г. Гарднер, Структура раз ума: Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð¼Ð½Ð¾Ð¶ÐµÑтвенного интеллекта. МоÑква, РоÑÑиÑ: ООО «Ð?. Д. ВильÑмÑ», 2007, 215 Ñ.
E. Torrance, «Scientific views of creativity and factors affecting its growth», Daedalus: Creativity and Learning, 1965, р. 663–679.
F. Barron, Creative person and creative process. Holt, Rinehart and Winston, 1969, 212 р.
R. Sternberg, «Culture and intelligence», American psychologist, 59(5), р. 325–338, 2004.
S. Mednick, «The associative basis of the creative process», Psychol. Rewiew, № 2, р. 220–232, 1969.
Д. Макклеланд, Мотивация человека. Санкт-Петербург, Россия, 2007, 672 с.
C. Taylor, «Cultirating multiple creative talents in students», Journal for the Education of the Giften, Vol. 8, р. 187–198, 1985.
D. Feldman, «Creativity: Dreams, insights, and transformations», The Nature of creativity: Contemporary psychological perspectives. Cambridge University Press, 1988, р. 271–297.
Е. П. Ð?льин, ПÑÐ¸Ñ…Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ñ‚Ð²Ð¾Ñ€Ñ‡ÐµÑтва, креативноÑти, одаренноÑти. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Питер, 2009, 448 Ñ.
Ð. П. ФетиÑкин, Ð’. Ð’. Козлов, Г. Ðœ. Мануйлов, «ДиагноÑтика «Ñмоционального интеллекта» (Ð. Холл)», Социально-пÑихологичеÑÐºÐ°Ñ Ð´Ð¸Ð°Ð³Ð½Ð¾Ñтика Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñ‚Ð¸Ñ Ð»Ð¸Ñ‡Ð½Ð¾Ñти и малых групп. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во Ð?н-та ПÑихотерапии, 2002, Ñ. 57–59.
Ð?. Ð’. БелÑнина, Ðœ. Ðœ. Крекова, Л. Ðœ. Фомичева, ТеоретичеÑкие оÑновы пÑиходіагноÑтики. МоÑква, РоÑÑиÑ, ООО ДиректМедиа, 2020, 181 Ñ.
Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов, «Диагностика личностной креативности (Е. Е. Туник)», Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. Москва, Россия, 2002, с. 59–64.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.