Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Формування громадської думки щодо реформ методом «дослідження шляхом участі» | |
Галина Бевз | 10-22 |
Особливості психологічних захистів керівників освітніх організацій та їхньої рефлексії засобами трансформаційної гри | |
Олена Бондарчук, Олена Горова | 23-35 |
Асертивність як складова професійної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти | |
Олександра Брюховецька | 36-49 |
Соціальна система поколінних мереж: сильні і слабкі зв’язки | |
Наталія Довгань | 50-66 |
Зміст і складові професійної компетентності сімейного лікаря: психологічний аспект | |
Леся Лимар | 67-83 |
Рефлексія як механізм формування індивідуальної свідомості та діяльності особистості | |
Роман Павелків | 84-98 |
Структурно-функціональна типологія особистісного потенціалу педагогічного працівника | |
Яна Сухенко | 99-114 |
ISSN: 2522-9931