Зміст і складові професійної компетентності сімейного лікаря: психологічний аспект
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
R. W. White, «Motivation reconsidered: The concept of competence». Psychological Review, vol. 66(5), p. 297–333, 1959.
D. C. McClelland, «Testing for competence rather than for "intelligence"». American Psychologist, 28 (1), p. 1–14, 1973.
О. Бондарчук, «Компетентність і компетенція: основні підходи до визначення понять», Післядипломна освіта в Україні, № 2, с. 21, 2012.
М. С. Головань, «Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду», Вища освіта України, № 3, с. 23–30, 2008.
О. В. Варецька, «„Компетенція” та „компетентність” як ключові поняття сучасної освіти», Наука та освіта: нове вимірювання. Педагогіка та психологія, № 2(12), с. 28–35, 2014.
Ð?. Ð. ЗимнÑÑ, «Ключевые компетенции – Ð½Ð¾Ð²Ð°Ñ Ð¿Ð°Ñ€Ð°Ð´Ð¸Ð³Ð¼Ð° результата образованиÑ», ÐкÑперимент и инновации в школе, â„– 2, 42 Ñ., 2009.
О. Кучай, «Компетенція і компетентність – відображення цілісності та інтеграційної суті результату освіти», Рідна школа, № 11, с. 44–48, 2009.
А. Хуторской, «Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования», Народное образование, № 2, с. 15–19, 2003.
О. Є. Антонова, О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності. Житомир, Україна: Житомир. держ. пед. ун-т, 2003, 193 с.
І. Б. Зарубінська, «Теоретико-методичні основи формування соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів економічного профілю», дис. д-ра наук. Київ, Україна, 2011, 505 с.
Л. Калініна, «Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами технології паралельного читання», Теорія та методика управління освітою, № 9, 2012.
J. Raven et al. Raven progressive matrices. Handbook of nonverbal assessment. Springer, Boston, MA, 2003, p. 223–237.
С. О. Сисоєва, «Формування психолого-педагогічної компетентності студентів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю», Проблеми освіти у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції: на Міжнар. наук.-практ. конф., 2009, с. 22–24.
Г. Стечак, «Шляхи вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів до професійної діяльності», Педагогіка і психологія професійної освіти, № 3, с. 106–112, 2014.
К. П. Хоменко, «Формування професійної компетентності майбутніх лікарів», Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького держ. пед. ун-ту ім. Григорія Сковороди, дод. 1 до вип. 36, т. 2(62), с. 321–330, 2015.
Я. А. Кульбашна, «Значущість соціальної складової у процесі формування професійної компетентності майбутніх стоматологів», Педагогічний процес: теорія і практика, № 2, с. 76–81, 2014.
М. Р. Мруга, «Структурно-функціональна модель професійної компетентності майбутнього лікаря як основа діагностування його фахових якостей», автореф. дис. канд. наук. Київ, Україна, 2017, 27 с.
D. Guerrero, I. De los Ríos, «Professional competences: a classification of international models», Procedia-Social and Behavioral Science Journal, vol. 46, p. 1290–1296, 2012.
W. R. Dunn, D. D. Hamilton, R. M. Harden, «Techniques of identifying competencies needed of doctors», Medical Teacher, vol. 7, № 1, p. 15–25, 1985.
T. W. Koenig et al., «Core personal competencies important to entering students’ success in medical school: what are they and how could they be assessed early in the admission process?» Academic Medicine, vol. 88, № 5, p. 603–613, 2013.
М. І. Балла, Новий англо-український словник: понад 140 000 слів та словосполучень. Київ, Україна: Чумацький шлях, 2006, 576 с.
Верховна Рада України. (2019, Січ. 01). Закон № 1556-VII «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. Доступно : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Н. В. Чепелєва, «Формування професійної компетентності в процесі вузівської підготовки психолога-практика», Актуальні проблеми психології; С. Д. Максименка, Ред. Київ, Україна: Ін-т психології АПН України, 1999, с. 271–79.
W. B. Ventres, «Becoming a Doctor: One Physician's Journey Beyond Competence», Journal of graduate medical education, vol. 6, № 4, p. 631–633, 2014.
Е. М. Павлютенков, «Системный подход к профессиональной ориентации учащихся общеобразовательных школ», Советская педагогика, № 6, с. 76–80, 1980.
В. Ю. Кричевский, Профессиограмма директора школы. Проблемы повышения квалификации руководителей школ. Москва, Россия: Педагогика, 1987, 120 с.
Ðœ. С. Волошина, ПрофеÑÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ Ð¸Ð½ÐºÑƒÐ»ÑŒÑ‚ÑƒÑ€Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð² образовании: Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð¸ практика. Ðовокузнецк, РоÑÑиÑ: Ð?ПК, 2001, 175 Ñ.
L. Lymar, S. Omelchuk, «Factors of the medical career choice within the context of Ukrainian healthcare reforms», Wiadomosci lekarskie (Warsaw, Poland: 1960), t. 71, № 1, pt 2, р. 211–216, 2018.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.