Том 23, № 52 (2023)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти

Зміст

Formation of listening and speaking skills in high school students PDF (English)
Humay Alikishiyeva 10-22
Klaryfikacja wartości wolności przez uczniów w edukacji wczesnoszkolnej PDF (English)
Marta Buk-Cegiełka 23-37
Розвиток медичної компетентності дорослих на прикладі проєктної діяльності університету третього віку у Словаччині PDF
Олена Волярська, Наталля Муранова 38-51
Role of and benefits of using information and communication technologies in improving the quality of the «pedagogy» course in pedagogically oriented educational institutions PDF (English)
Sevinj Eylazova 52-64
Optimal ways of teaching the topic «trigonometric equations» in the school mathematics course PDF (English)
Esmira Jafarli, Jabarud Mammadova, Parvin Mustafayeva 65-81
Патріотизм як філософська категорія: філософія кави PDF
Тетяна Житомирська 82-94
The main directions of distance education of students in higher education institutions PDF (English)
Nubar Isazade 95-107
Consideration of physiological and anatomical features of adolescents in teaching biology PDF (English)
Jamila Karimova 108-122
Assessment in online education PDF (English)
Aida Khanbutayeva 123-139
Ключові аспекти надання професійної допомоги інклюзивно-ресурсними центрами: реалії та перспективи PDF
Олена Матвєєва 140-153
Особливості використання цифрової дошки jamboard при вивченні суспільствознавчих предметів у закладах загальної середньої освіти PDF
Оксана Муляр 154-166
Views of "Fyuuzat" members on humanism PDF (English)
Gulyanag Nabiyeva 167-182


ISSN: 2218-7650