Том 21, № 50 (2022)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Організаційно-педагогічні умови формування проєктної компетентності у студентів педагогічних коледжів PDF
Олена Волик 10-23
Criteria and indicators for selecting digital tools of video conferencing for e-learning implementation in the institution of postgraduate pedagogical education PDF (English)
Petro Hrabovskyi, Yuliia Zaporozhtseva 24-39
Виховання лідерської компетентності у контексті національно-патріотичного виховання у студентів коледжу PDF
Анна Жукова 40-52
Essence and content of the category "healthy lifestyle" PDF (English)
Elnara Ismailova 53-66
Didactic bases for the use of learning technologies in biology lessons in VIII–IX grades PDF (English)
Sabina Ismailova 67-77
Структурно-семантичний аналіз поняття «професійна компетентність операторів поштового зв’язку» PDF
Ольга Кайтановська 78-90
Наукове обґрунтування моделі управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти PDF
Тетяна Короід 91-123
Фінська підтримка освіти України в умовах війни PDF
Юлія Косенчук 124-143
Готовність вчителів до використання доповненої реальності в освітньому процесі PDF
Лілія Лупаренко, Світлана Литвинова, Ольга Пінчук, Олександра Соколюк 144-177
Сучасні аспекти організації професійної підготовки майбутніх електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування в навчально-практичних центрах PDF
Катерина Мартиненко 178-191
Тенденції розвитку та вдосконалення відкритої освіти в країнах Європи наприкінці ХХ – початку ХХІ століття PDF
Валентина Осадчук 192-205
Відкрита освіта: сучасні тренди і нові концепції PDF
Лариса Петренко, Олена Зеліковська, Наталя Білоусова 206-218
Умови виховання дитини в пенітенціарній ізоляції PDF
Казімеш Пєшхала 219-238
Вимоги до професії вчителя та його особистості в умовах європейської інтеграції PDF
Любослава Сейчова, Олена Волярська 239-253
Проблеми розвитку професійної освіти художнього спрямування у фахових коледжах мистецтв PDF
Ігор Тетянін 254-267
Державно-громадянське управління закладами загальної середньої освіти на засадах партнерської взаємодії (соціально-правовий аспект) PDF
Борис Чижевський 268-294


ISSN: 2218-7650