Том 20, № 49 (2022)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

«Social model» in the education of children with disabilities PDF (English)
Mehpara Ahmadova 10-21
Особливості патріотичного виховання молоді у викликах сьогодення PDF
Алла Вініченко 22-34
Імплементація питань розвитку емоційно-комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах PDF
Наталія Волік, Валентина Ляпунова 35-47
Формування здоров’язбережувальних компетентностей у майбутніх вчителів спеціальності «середня освіта (біологія та здоров’я людини)» PDF
Ганна Дефорж 48-66
Сучасний стан управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти у світовій та вітчизняній практиці PDF
Тетяна Короід 67-92
Пантелеймон Куліш як перекладач PDF
Валентина Красюк, Світлана Щербина 93-105
Освітні потреби керівника закладу загальної середньої освіти як індикатор розвитку професійної компетентності PDF
Тетяна Лукіна 106-129
Ретроспективний аналіз розвитку моніторингу якості вищої освіти PDF
Ольга Осередчук 130-149
Застосування техніки рисунка «скетчинг» з метою розвитку творчих здібностей учнів PDF
Тетяна Попова 150-162
Self-perfection of students of medical specialties by means of information and intellectual technologies PDF (English)
Oleksandr Shevchuk 163-178


ISSN: 2218-7650