Том 6, № 35 (2018)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Упровадження іміджології як компоненти змісту магістерської підготовки викладачів у закладах вищої освіти PDF
Олена Апостол 9-22
Формування цифрової культури педагогічних працівників у закладах професійної освіти PDF
Олександр Базелюк 23-36
Формування компетентності майбутнього менеджера освіти як провідне завдання сучасної освітньої політики PDF
Віктор Берека 37-50
До проблеми розвитку творчого потенціалу керівників закладів професійно-технічної освіти PDF
Наталія Голя 51-68
Забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти в системі неперервної професійної освіти PDF
Анастасія Денисова 69-82
Paradoxes in the implementation of psychological consulting for teachers in the slovak republic PDF (English)
Soňa Kariková, Beata Kosová 83-93
Освітній кластер як альтернативна модель професійного розвитку керівників закладів освіти PDF
Наталія Клокар 94-109
Підготовка фахівців до викладацької діяльності у технічних вишах України в 1920–1930 роках PDF
Галина Лисенко 110-125
Prowadzenie indywidualnego przypadku a case management: analiza teoretyczna PDF (English)
Mariola Mirowska 126-140
Реалізація політики з реформування освіти та запровадження концепції «Нова українська школа» у ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» PDF
Вікторія Сидоренко 141-158
Педагогічна діяльність як вагомий чинник розвитку організаційної культури керівника закладу освіти PDF
Ганна Тимошко 159-175
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури: патопедагогічний аспект PDF
Василь Федорець 176-216
Формування морально-духовних цінностей майбутніх психологів у процесі фахової підготовки PDF
Олена Шолох 217-230


ISSN: 2218-7650