Том 14, № 43 (2020)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Інформація та соціальна інформація як предметна сфера психологічних та міждисциплінарних досліджень PDF
Галина Бевз, Аліна Мельник 10-32
Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти». PDF
Олександра Брюховецька 33-50
Емпіричне дослідження взаємозв’язку стереотипного образу професії психолог із проявом рефлексії у студентів психологів PDF
Оксана Давидова 51-67
Категорія тексту поколінь: соціокультурний аспект PDF
Наталія Довгань 68-83
Ситуативне використання засобів психологічного впливу в управлінській діяльності директора школи PDF
Іван Жебчук 84-101
Thoroughness as a factor of personality’s decision-making PDF (English)
Oleksandr Sannikov 102-121
Дослідження психологічної компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професіно-технічної) освіти PDF
Наталія Торба, Надія Верченко 122-138
Pandemic of COVID-19 as key impact factor on labour market in Ukraine PDF (English)
Zinaida Smutchak 139-153
Теоретичні основи державного управління в умовах соціалізму із китайською специфікою PDF
Альфред Кураташвілі 154-182
Медіація як альтернативний спосіб вирішення адміністративних спорів: зарубіжний та вітчизняний досвід PDF
Ярослав Сандрачук 183-199
Гендерний підхід та гендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України PDF
В’ячеслав Супрун 200-230


ISSN: 2522-9931