адаптація, стресова ситуація, криза, життєдіяльність, психічна поведінка, економічна діяльність, державне управління, політичне становище

Вісник післядипломної освіти: зб.наук. пр Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» ОНОВЛЕНО

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.


Зображення домашньої сторінки журналу

ISSN 3041-1858 (print)

ISSN 3041-1866 (online)

Ідентифікатор медіа: R30-05167

ID 48023; ID 48028

https://doi.org/10.58442/3041-1858

УДК 378.091.046-021.68: [37.0+159.9] (082)

Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22085-11985Р від 16 травня 2016 р.

Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22086-11986Р від 16 травня 2016 р.

Суб'єкт у сфері друкованих медіа: Рішення Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення № 1328 від 25.04.2024

Періодичність видання – щоквартально

Головний редактор Ігор Дунаєв, д-р наук з держ. управління, проф. https://orcid.org/0000-0002-0790-0496

Заступники головного редактора: Валентина Іванова, д-р екон. наук, проф. https://orcid.org/0000-0003-4958-2235;

Відповідальний секретар: Олена Бондарчук, д-р психол. наук, проф. https://orcid.org/0000-0003-3920-242X

В’ячеслав Супрун, канд. екон. наук, доцент https://orcid.org/0000-0003-3117-5834

Технічний редактор: Яніна Васильченко https://orcid.org/0000-0002-8025-1146



ISSN: 3041-1866