Том 10, № 39 (2019)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Управління професійною кар’єрою науково-педагогічних працівників у закладі вищої освіти PDF
Василь Базелюк 10-23
Оцінювання рівня сформованості компетентностей майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій PDF
Алла Гафіяк 24-39
Принципи розвитку фахових компетентностей викладачів загальнотехнічних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах методичної роботи PDF
Віктор Гриженко 40-56
Вплив глобальних цивілізаційних трансформацій на формування вимог до післядипломної освіти в Україні PDF
Андрій Єрмоленко 57-73
Теоретико-методологічні проблеми моніторингу якості освіти PDF
Ганна Зварич 74-87
Методологическая основа концепции контроля изучения иностранных языков студентами неязыковых специальностей PDF
88-102
Навчальний посібник як важлива складова навчально-методичного комплексу із загальної хімії PDF
Ганна Ткачук 103-120
Співвідносний розвиток здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури та здорового способу життя у дзеркалі елліністичної традиції пайдеї PDF
Василь Федорець 121-178


ISSN: 2218-7650