У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Управління професійною кар’єрою науково-педагогічних працівників у закладі вищої освіти | |
| Василь Базелюк | 10-23 |
| Оцінювання рівня сформованості компетентностей майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій | |
| Алла Гафіяк | 24-39 |
| Принципи розвитку фахових компетентностей викладачів загальнотехнічних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах методичної роботи | |
| Віктор Гриженко | 40-56 |
| Вплив глобальних цивілізаційних трансформацій на формування вимог до післядипломної освіти в Україні | |
| Андрій Єрмоленко | 57-73 |
| Теоретико-методологічні проблеми моніторингу якості освіти | |
| Ганна Зварич | 74-87 |
| Методологическая основа концепции контроля изучения иностранных языков студентами неязыковых специальностей | |
| 88-102 |
| Навчальний посібник як важлива складова навчально-методичного комплексу із загальної хімії | |
| Ганна Ткачук | 103-120 |
| Співвідносний розвиток здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури та здорового способу життя у дзеркалі елліністичної традиції пайдеї | |
| Василь Федорець | 121-178 |
ISSN: 2218-7650