Принципи розвитку фахових компетентностей викладачів загальнотехнічних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах методичної роботи
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Н. Ничкало, Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика. Хмельницький, Україна: ТУП, 2002.
Н. Ничкало, Розвиток професійної освіти в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів. Київ, Україна: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014.
В. Ягупов, «Зміст і структура фахової компетентності операторів радіолокаційних станцій контрбатарейної боротьби», Військова освіта, № 2, с. 289–302, 2016.
А. Кузьмінський, Педагогіка у запитаннях і відповідях. Київ, Україна: Знання, 2006.
І. І. Кобиляцький, Методи навчально-виховної роботи у вищій школі. Львів, Україна: Вид-во Львів. ун-ту, 1970.
В. Олійник, Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Київ, Україна: Міленіум, 2003.
В. Масич, «Роль творчості у професійній діяльності майбутнього інженера-педагога», Педагогіка та психологія: зб. наук. праць, № 56, с. 248–256, 2017.
Л. Вознюк, «Концептуальні засади шкіл життєтворчості», Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості: досягнення та орієнтири для ХХІ ст.: ювілейний наук.-метод. зб., с. 147–151, 2013.
І. Дичківська, Інноваційні педагогічні технології. Київ, Україна: Академвидав, 2004.
О. Ігнатович, «Психологічна структура динаміки інноваційної діяльності педагогічних працівників», Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць, Вип. 2, 2007.
С. Занюк, Психологія мотивації. Київ, Україна: Либідь, 2002.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.