Том 4, № 33 (2017)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Моральна свобода у праці І. Канта «критика практичного розуму» PDF
Світлана Аниськіна 9-23
Формування ціннісних орієнтацій у студентів закладів вищої освіти у сучасному соціокультурному просторі PDF
Алла Вініченко 24-32
Особливості упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес сучасної професійної школи PDF
Руслана Голубєва 33-43
Міжнародні практики запобігання та протидії корупції у системі початкової освіти PDF
Юрій Дем’янчук 44-51
Педагогічні умови використання дидактичного потенціалу Smart-технологій у початковій школі PDF
Світлана Дєніжна, Маргарита Сова 52-62
Особливості розвитку професійної компетентності персоналу органу пробації PDF
Олег Дука 63-75
Значення креативних практик в андрагогіці PDF
Марина Ілляхова 76-87
Теоретичні основи та особливості підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти у Великій Британії PDF
Лариса Коновалова, Тетяна Махиня 88-98
Формування вокальних шкіл естрадного співу в історичному дискурсі української музичної педагогіки PDF
Анастасія Лавринець 99-108
Неперервне оновлення знань науково-педагогічних кадрів – нагальна проблема національної вищої школи України PDF
Віктор Олійник 109-123
Структурні складові методології управління школою PDF
Іванна Ситар 124-132
Пропедевтика розвитку інноваційної діяльності учнів початкової школи засобами освітньої робототехніки PDF
Маргарита Сова 133-141
Феноменологічний вимір методології розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах неперервної освіти PDF
Василь Федорець 142-158


ISSN: 2218-7650