Том 2, № 31 (2016)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Практичне застосування ноосферної методики викладання у загальноосвітній школі PDF
Марія Гончаренко, Олена Кабацька, Алла Мельнікова, Юлія Старосельска 6-15
Емпіричне дослідження стереотипів у діяльності вчителя PDF
Оксана Давидова 16-25
Інноваційна діяльність педагога професійної школи PDF
Світлана Заславська 26-34
Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти PDF
Валерій Киричук 35-51
Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії PDF
Євгенія Кочерга 52-61
Розвиток нового для Польщі професійного напряму – асистент родини PDF
Ізабелла Красейко 62-72
Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра PDF
Тетяна Лутаєва 73-86
Blaski i cienie kultury organizacyjnej instytucje edukacyjne PDF (English)
Mariola Mirowska 87-98
Моніторинг як інструмент для виявлення здоров’яспрямованої діяльності навчального закладу PDF
Людмила Нежинцева 99-111
Компетентнісний підхід у системі неперервної професійної освіти PDF
Олександр Ситніков 112-122
Idioms in modern english and their explanation ways PDF (English)
Azer Suratulla oglu Faramarzov 123-128
Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів PDF
Наталія Шварп, Володимир Фесенко 129-139


ISSN: 2218-7650