Том 1, № 30 (2016)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Особливості виховання молоді професійно-технічних навчальних закладів в умовах суспільних трансформацій PDF
Алла Вініченко, Анатолій Сергієнко 6-16
Розвиток духовно-моральної компетентності директора загальноосвітнього навчального закладу PDF
Оксана Дульська 17-28
Роль педагога у підготовці студентів-інтернів до санітарно-просвітницької діяльності: компетентнісний підхід PDF
Алла Ільченко 29-38
Point and line to education PDF (English)
Kamil Baś 39-46
Соціальна відповідальність в управлінні: аспекти визначення та формування PDF
Микола Кириченко, Геннадій Дмитренко 47-65
Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів PDF
Віра Киричок 66-75
Раннее обучение чтению и письму: предпосылки и возможности PDF
Барбара Куровска 76-85
Стилі управління: аналіз наукових підходів до визначення сутності і видів PDF
Олена Отич 86-97
Using technology of inverted training in preparation of masters in pedagogy of higher school PDF (English)
Natalia Pryhodkina 98-104
Розвиток професійних художніх умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі формальної, інформальної й неформальної освіти PDF
Валерій Ружицький 105-115
Духовно-моральна компетентність викладача як передумова забезпечення духовно-моральної спрямованості викладання навчальних предметів у закладах освіти PDF
Ірина Сіданіч 116-127


ISSN: 2218-7650