У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освітиЗміст
Результати діагностування стану сформованості розвитку цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти | |
Гаррет Бодом | 10-25 |
Integrative learning as a pedagogical principle | PDF (English) |
Sevil Javadova | 26-38 |
Методика та результати діагностування стану сформованості науково-методичної компетентності вчителів початкової школи | |
Ольга Золочевська | 39-54 |
Змішане навчання: методика підготовки майбутніх фахівців з телекомунікацій | |
Любов Карташова, Анна Квятковська | 55-69 |
Educational resources as a means of improving the quality of education | PDF (English) |
Narmina Mammadova | 70-83 |
Особливості педагогічного процесу майбутніх дизайнерів до застосування художньо-графічної діяльності | |
Андрій Мешко | 84-97 |
Правові засади духовно-морального виховання в системі повної загальної середньої освіти України | |
Олексій Ноздрін, Ірина Сіданіч | 98-116 |
Дієвість педагогіки місця (place-based education) в аспекті формування активної громадянської позиції | |
Вікторія Перевознюк | 117-130 |
Організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх IT-фахівців у процесі змішаного навчання | |
Лариса Сергеєва | 131-146 |
Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень | |
Олег Спірін, Світлана Іванова, Василь Олексюк, Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Алла Кільченко | 147-170 |
ISSN: 2218-7650