Том 27, № 56 (2024)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти

Зміст

Результати діагностування стану сформованості розвитку цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти PDF
Гаррет Бодом 10-25
Integrative learning as a pedagogical principle PDF (English)
Sevil Javadova 26-38
Методика та результати діагностування стану сформованості науково-методичної компетентності вчителів початкової школи PDF
Ольга Золочевська 39-54
Змішане навчання: методика підготовки майбутніх фахівців з телекомунікацій PDF
Любов Карташова, Анна Квятковська 55-69
Educational resources as a means of improving the quality of education PDF (English)
Narmina Mammadova 70-83
Особливості педагогічного процесу майбутніх дизайнерів до застосування художньо-графічної діяльності PDF
Андрій Мешко 84-97
Правові засади духовно-морального виховання в системі повної загальної середньої освіти України PDF
Олексій Ноздрін, Ірина Сіданіч 98-116
Дієвість педагогіки місця (place-based education) в аспекті формування активної громадянської позиції PDF
Вікторія Перевознюк 117-130
Організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх IT-фахівців у процесі змішаного навчання PDF
Лариса Сергеєва 131-146
Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень PDF
Олег Спірін, Світлана Іванова, Василь Олексюк, Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Алла Кільченко 147-170


ISSN: 2218-7650