Том 25, № 54 (2023)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти

Зміст

Ways of improving students’ communication-oriented oral speech skills in english (through authentic materials) PDF (English)
Sevda Abuzarli 10-25
Methods and means used in summative assessment PDF (English)
Arzu Bakhshaliyeva 26-43
Екологічність спілкування як базова ознака професійної культури вчителів PDF
Олена Білоножко 44-56
Professional burnout of teachers as psychological and pedagogical problem in modern conditions PDF (English)
Tatiana Branitska, Olga Ryabokon, Nataliya Logutina 57-72
Формування етнокультурних компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти PDF
Ганна Вишневська 73-85
Authentic assessment in developing students’ Еnglish language skills PDF (English)
Farida Huseynova 86-104
Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0 PDF
Микола Кириченко, Тамара Сорочан, Любов Карташова 105-130
Developing intercultural communication skills in teaching french PDF (English)
Aytekin Kuliyeva (Mehdiyeva) 131-146
Інтерактивні методи як чинник розвитку «Soft skills» майбутніх медиків PDF
Валентина Кушнір, Ія Камінська 147-163
Післядипломна освіта керівників закладів загальної середньої освіти: виклики в історичному вимірі розвитку PDF
Надія Любченко 164-197
Formation of students' skills related to environmental protection PDF (English)
Konul Mahmudova 198-209
The place and role of problem solving in the educational process PDF (English)
Afet Mammadzade 210-222
The possibilities of interacted usage of information technology in training PDF (English)
Minaye Sadikhova 223-237
Особливості навчання аналітичної хімії хіміків-технологів у класичному університеті PDF
Ганна Ткачук 238-252
Партнерська взаємодія учня, батьків і учителя у забезпеченні розвитку та саморозвитку особистості PDF
Борис Чижевський 253-302
Проблеми індивідуального навчання дітей із дитячим церебральним паралічем в теорії спеціальної педагогіки PDF
Світлана Штангей 303-316
Феноменологія архетипу господаря в українській культурі в контексті застосування компетентнісної парадигми в освіті: етнопедагогічний аспект PDF
Василь Федорець, Ірина Сиданіч, Оксана Клочко 317-338
Interdisciplinary relations in teaching fine arts in primary schools PDF (English)
Farahim Zeynalov 339-350


ISSN: 2218-7650