Том 19, № 48 (2022)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Методична система вивчення публіцистики у старших класах закладів загальної середньої освіти PDF
Інна Горячок 10-27
Прогностична модель підготовки фахівців в закладах професійної (професійно-технічної) освіти PDF
Ольга Єжова, Наталія Мукан, Олена Біда, Оксана Білик 28-43
Проблеми управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти в науковій літературі PDF
Тетяна Короід 44-65
Нормативно-правове регулювання дистанційного навчання в системі відкритої освіти PDF
Віктор Олійник 66-83
Впровадження спецкурсу креативного простору в освітній процес підготовки бакалаврів PDF
Євгенія Спиридонова 84-107
Модель формування правової культури педагогічних працівників центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості PDF
Олена Шульгіна 108-124
Особливості підготовки учителів інформатики у Волинському національному університеті імені Лесі Українки в умовах створення і розвитку нової української школи PDF
Світлана Яцюк, Оксана Собчук, Інна Микитюк, Вадим Муляр 125-138


ISSN: 2218-7650