Том 17, № 46 (2021)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Модель професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату PDF
Валентин Близнюк 10-24
Технологія планування та підтримки професійної кар’єри молодого викладача вищого військового навчального закладу у системі неперервної освіти PDF
Юзеф Добровольський, Віктор Добровольський, Оксана Дубініна 25-42
Necessary skills while teaching business english at non-specialized faculties in Аzerbaijan (results of experiment) PDF (English)
Aytan Fizuli Kazimova 43-62
Сучасні аспекти організації неформальної освіти майбутніх педагогів PDF
Валентина Литвин 63-75
Авторська концептуальна модель формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання PDF
Ірина Марчук 76-94
Структурно-функціональна модель організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі післядипломної педагогічної освіти в умовах пандемії PDF
Віктор Олійник, Петро Грабовський 95-122
Методи розвитку андрагогічної компетентсті педагогів PDF
Володимир Піддячий 123-145
Професійне орієнтування: сучасний погляд та перспективи змін PDF
Лариса Сергеєва 146-160
Педагогічні умови розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи PDF
Тамара Сорочан, Олена Білоножко 161-175
Розвиток правової культури педагогічних працівників центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, як педагогічна проблема PDF
Олена Шульгіна 176-192
Якість сучасної природничої освіти та підготовка вчителя до підвищення її показників PDF
Галина Юзбашева 193-206


ISSN: 2218-7650