Том 16, № 45 (2021)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

The system of moral purification in nasreddin tusi's pedagogical heritage and its importance for high school students PDF (English)
Tamara Bakhshaliyeva 10-22
Формування соціокультурних цінностей молоді у процесі навчання в закладі вищої освіти PDF
Алла Вініченко 23-38
Педагогічні умови формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до керівництва вокально-хоровими колективами PDF
Гао Десян 39-52
Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування PDF
Олена Глазунова, Таїсія Саяпіна, Валентина Корольчук, Тетяна Волошина, Ольга Касаткіна 53-77
Systematic approach to results-oriented management of preschool education institutions PDF (English)
Khalida Aydin gizi Hamidova 78-92
Opportunities of the pedagogical quartet in the prevention of deviant behavior, taking into account the pedagogical and psychological characteristics of senior students PDF (English)
Konul Hidayat Jabbarova 93-109
Особливості управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти PDF
Валерія Докторович 110-127
Особливості відображення інформації в електронних освітніх ресурсах PDF
Сергій Касьян 128-139
Instilling respect for family traditions in preschool children (large group) PDF (English)
Farida Samedzade 140-156
Розвиток сфери освітніх послуг в Україні PDF
Лариса Сергеєва 157-172
Діяльність школи педагогічного коучингу в умовах управління децентралізацією освіти в Україні PDF
Вікторія Cидоренко 173-193
Структурні компоненти формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування PDF
Сюй Цін 194-207
Специфіка та зміст інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва PDF
Юрій Федорків 208-224
Методичне забезпечення формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики PDF
Чжан Бо 225-238


ISSN: 2218-7650