Том 13, № 42 (2020)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Ефективна школа як ресурс забезпечення якості освіти PDF
Василь Базелюк 10-23
Modern pedagogical requirements to the teacher's professional competence PDF (English)
Mehbanu Alimurad gizi Verdiyeva 24-37
Моніторингові дослідження у галузі вищої освіти: національний та наднаціональний виміри PDF
Світлана Гринюк, Алла Заслужена 38-58
Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інновацій PDF
Ніна Журавська 59-72
Моніторинг навчально-пізнавальної активності учнів як показника якості освітніх послуг PDF
Ганна Зварич 73-86
Теоретичні основи підготовки спеціалістів в умовах інформаційного середовища PDF
Валентина Калусенко, Любов Карташова 87-105
Лінгвістична компетентність як чинник мотивації самовдосконалення майбутніх медиків PDF
Валентина Кушнір 106-122
Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів: контент щодо особливих освітніх потреб PDF
Світлана Литовченко 123-139
Результати електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» PDF
Наталія Лопіна 140-169
Стратегічні орієнтири професійного розвитку науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти PDF
Лариса Петренко 170-184
Сутність і зміст професіоналізації педагогів у контексті освіти впродовж життя PDF
Володимир Піддячий 185-199
Initiation of training activities for junior schoolchildren. Crisis of ages 6–7 PDF (English)
Aygun Rustamova 200-212
Особливості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Християнська педагогіка» PDF
Ірина Сіданіч 213-239
Концептуальні основи управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців PDF
Тетяна Стойчик 240-258
Кваліметрична оцінка технології учіння у процесі підготовки здобувачів вищої освіти з хімії PDF
Ганна Ткачук 259-275
Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти PDF
Оксана Тур, Світлана Яланська 276-289
Теоретичний аналіз розвитку управління підготовки майбутніх адміністраторів сфери підприємництва у закладі професійної (професійно-технічної) освіти PDF
Лілія Уклеїна 290-304
English phraseological units with temporal meaning: semantic characteristic PDF (English)
Azer Suratullah oghlu Faramazov 305-318
Готовності військового психолога до професійної діяльності у збройних силах України PDF
Анатолій Юрков 319-334


ISSN: 2218-7650