Том 12, № 41 (2020)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій PDF
Катерина Аверіна 10-29
Моделі прийняття управлінських рішень освітніми менеджерами в умовах реформування та децентралізації PDF
Григорій Білянін, Олександра Поляк 30-43
Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання PDF
Віктор Гладуш, Алла Висоцька, Сергій Дубовський 44-62
Фахова підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерно чутливої соціальної роботи PDF
Олена Гончаренко 63-76
Вітчизняні та європейські практики розвитку громадянських компетентностей керівників закладів освіти PDF
Марина Єщенко 77-90
Проєктна діяльність як педагогічна умова формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи PDF
Наталя Іванова 91-105
Формування готовності вчителів математики навчати проведення обґрунтувань у стереометричних задачах PDF
Вадим Кірман, Людмила Харлаш 106-127
Роль післядипломної педагогічної освіти у формуванні готовності вчителів природничих спеціальностей до розвитку підприємницької компетентності старшокласників PDF
Наталія Куриш 128-144
Аналіз проблеми навчання фахівців з питань цивільної безпеки у зарубіжних наукових джерелах PDF
Віктор Михайлов, Анна Демків 145-165
Розвиток професійних компетентностей вчителя в умовах реформування системи загальної середньої освіти PDF
Тетяна Мотуз 166-179
Сприятливий соціальний клімат в учнівському інклюзивному колективі PDF
Людмила Ніколенко, Вєра Шилонова 180-197
Духовно-моральне виховання молоді в спадщині Андрея Шептицького PDF
Олег Огірко 198-218
Інституалізація соціальної роботи щодо реабілітації дітей та молоді з інвалідністю (на прикладі міста Києва) PDF
Лариса Остролуцька 219-237
Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм» PDF
Антоніна Прокопенко, Валерія Рава 238-252
Роль критичного мислення та рефлексивної культури вчителів біології у формуванні професійних компетентностей PDF
Ганна Сидоренко, Тетяна Турицька 253-266


ISSN: 2218-7650