У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Формування духовних цінностей у здобувачів вищої освіти як один із пріоритетних напрямів освітнього менеджменту | |
| Олена Алейнікова, Ірина Сіданіч, Тетяна Бурлаєнко | 10-39 |
| професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму | |
| Наталія Бахмат | 40-52 |
| Методика вивчення студентами-словесниками жанрової природи оповідання з урахуванням національної специфіки | |
| Наталія Грицак | 53-69 |
| Теоретичні і практичні основи визначення інструментів моніторингу професійної діяльності викладачів закладів загальної середньої освіти | |
| Ганна Зварич | 70-83 |
| Методологія оцінювання якості дошкільної освіти: реалії та перспективи | |
| Ольга Косенчук, Юлія Косенчук | 84-100 |
| Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції | |
| Аліна Мединська | 101-118 |
| Підвищення кваліфікації керівників структурних підрозділів органів влади з питань цивільної безпеки у вітчизняній педагогічній літературі | |
| Віктор Михайлов | 119-135 |
| Трансформація інституту сім’ї як чинник умов сімейного виховання | |
| Оксана Протас | 136-153 |
| Використання інтернет-ресурсів у процесі підготовки вчителя англійської мови нового покоління | |
| Євгенія Процько | 154-169 |
| Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти | |
| Юрій Скиба, Євгенія Кочерга | 170-182 |
| Освітній кластер як форма соціального партнерства | |
| Тетяна Стойчик | 183-198 |
| Інтелектуально-ціннісний компонент здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в дзеркалі європейських ідей розуму | |
| Василь Федорець | 199-225 |
| Анализ моделей процессов обучения различным дисциплинам в педагогической теории и практике | |
| Арина Фрумкина | 226-244 |
| Актуальність формування мотиваційної компетентності педагога | |
| Олена Цогла | 245-262 |
ISSN: 2218-7650