Том 11, № 40 (2020)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Формування духовних цінностей у здобувачів вищої освіти як один із пріоритетних напрямів освітнього менеджменту PDF
Олена Алейнікова, Ірина Сіданіч, Тетяна Бурлаєнко 10-39
професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму PDF
Наталія Бахмат 40-52
Методика вивчення студентами-словесниками жанрової природи оповідання з урахуванням національної специфіки PDF
Наталія Грицак 53-69
Теоретичні і практичні основи визначення інструментів моніторингу професійної діяльності викладачів закладів загальної середньої освіти PDF
Ганна Зварич 70-83
Методологія оцінювання якості дошкільної освіти: реалії та перспективи PDF
Ольга Косенчук, Юлія Косенчук 84-100
Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції PDF
Аліна Мединська 101-118
Підвищення кваліфікації керівників структурних підрозділів органів влади з питань цивільної безпеки у вітчизняній педагогічній літературі PDF
Віктор Михайлов 119-135
Трансформація інституту сім’ї як чинник умов сімейного виховання PDF
Оксана Протас 136-153
Використання інтернет-ресурсів у процесі підготовки вчителя англійської мови нового покоління PDF
Євгенія Процько 154-169
Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти PDF
Юрій Скиба, Євгенія Кочерга 170-182
Освітній кластер як форма соціального партнерства PDF
Тетяна Стойчик 183-198
Інтелектуально-ціннісний компонент здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в дзеркалі європейських ідей розуму PDF
Василь Федорець 199-225
Анализ моделей процессов обучения различным дисциплинам в педагогической теории и практике PDF
Арина Фрумкина 226-244
Актуальність формування мотиваційної компетентності педагога PDF
Олена Цогла 245-262


ISSN: 2218-7650