Том 9, № 38 (2019)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Тенденції розвитку форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні PDF
Віктор Гладуш 10-31
Перспективи розвитку вітчизняної моделі освіти дорослих в контексті соціокультурних трансформацій PDF
Андрій Єрмоленко 32-48
Критерії моніторингу освітнього процесу та досвід управління його якістю у християнській школі для дівчат PDF
Ганна Зварич 49-62
Конкурентоспроможність закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект PDF
Алла Літкевич 63-77
Підвищення кваліфікації як фактор компетентнісного зростання керівних кадрів професійної освіти PDF
Алевтина Молчанова, Вікторія Купрієвич 78-98
Наукові основи розвитку критичного мислення керівника закладу загальної середньої освіти в системі післядипломної педагогічної освіти України PDF
Олена Овадюк 99-112
Структура управлінської компетентності керівника освітнього закладу в системі післядипломної педагогічної освіти PDF
Петро Олешко, Неля Кінах 113-132
Управління самоосвітою вчителя як пріоритетною формою саморозвитку професійної компетентності в опорному закладі освіти PDF
Олена Онаць, Михайло Топузов 133-153
Конвергентна концепція компетентності як спосіб для розкриття феноменології буття в здоров’язбережувальній діяльності вчителя фізичної культури PDF
Василь Федорець 154-206


ISSN: 2218-7650