Том 5, № 34 (2017)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Сучасні вимоги до професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту закладів вищої освіти республіки Польща PDF
Ірина Андрощук 9-17
Критерії та показники готовності вчителів до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності PDF
Оксана Дубініна 18-27
Основні напрями формування готовності педагога до інноваційної діяльності закладів професійної освіти PDF
Світлана Заславська 28-37
Зміст професійної підготовки студентів факультету педагогічної освіти в контексті компетентнісного підходу PDF
Людмила Кашуба 38-47
Сучасний стан вокальної підготовки вчителя музичного мистецтва в системі післядипломної педагогічної освіти PDF
Анастасія Лавринець 48-55
Вивчення індивідуальних особливостей студентів в освітньому процесі PDF
Наталя Мажник 56-66
Ґенеза термінологічного апарату проблеми формування базових компетентностей майбутніх фахівців судноводіння PDF
Марина Мусоріна 67-79
Компетенція, компетентність, медіакомпетентність: аналіз термінології PDF
Наталія Приходькіна 80-88
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи в інформаційному освітньому середовищі PDF
Анастасія Ратушинська 89-99
Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в умовах педагогічного коледжу PDF
Валерій Ружицький 100-108
Сучасні вимоги щодо якості професійної освіти в Україні PDF
Тетяна Стойчик 109-116
Використання технології «веб-квест» для організації самостійної роботи студентів PDF
Олена Тимченко 117-125
Умови оранізації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації PDF
Олена Тонне 126-136
Концептуалізація антропологічної моделі здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури PDF
Василь Федорець 137-178


ISSN: 2218-7650