адаптація, стресова ситуація, криза, життєдіяльність, психічна поведінка, економічна діяльність, державне управління, політичне становище

Том 19, № 48 (2022)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Психологічні особливості професіоналізації фахівця із соціальної роботи PDF
Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова 10-29
Життєстійкість підлітків з різним типом акцентуації PDF
Наталя Меленчук, Ірина Глотова 30-45
Психологічні детермінанти потенціалу особистості PDF
Тетяна Саврасова-В’юн 46-61
Індивідуально-психологічні властивості особистості як предиктор професіоналізації PDF
Олександр Санніков, Бахтіяр Атаханов 62-80
Psychological support of nurses training from the position of resilience PDF (English)
Oleksandra Shevchenko, Marianna Marusynets, Yuliіa Nenko 81-97
Проєктний менеджмент: інноваційні підходи PDF
Віталій Баранов, Тетяна Дорошенко 98-118
Ринок праці України в контексті цифровізації економіки PDF
Зінаїда Смутчак 119-134
Аналіз бюджетної політики України з урахуванням досвіду застосування цифрових технологій PDF
Олександр Басюк 135-157
Вплив глобалізації на освітню політику (міжнародний контекст) PDF
Лариса Гаєвська, Наталія Побірченко, Наталія Шульга 158-182
Ґендерний підхід та ґендерно-орієнтоване бюджетування інклюзивної освіти як пріоритет управлінської діяльності PDF
Роман Козенко, Тамара Пікож, В’ячеслав Супрун, Костянтин Супрун 183-226
Організаційно-правові засади участі аналітичних центрів в управлінні регіональним розвитком PDF
Тетяна Мельник 227-246


ISSN: 2522-9931