Том 2, № 31 (2016)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держав. управ

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Психологічні аспекти соціальної підтримки осіб з проблемами психічного здоров’я PDF
Наталія Бондаренко 5-17
Кар’єрні орієнтації керівників освітніх організацій як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя PDF
Олена Бондарчук 18-28
Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти) PDF
Олександра Брюховецька 29-41
School climate and culture PDF (English)
Małgorzata Wyżlic 42-49
Модель психологічної готовності юнаків до подолання кризових ситуацій PDF
Юлія Кримлова 50-60
Психологічні особливості особистісного потенціалу подолання професійних криз керівниками загальноосвітніх навчальних закладів PDF
Алла Москальова 61-75
Внутрішні передумови проявлення віктимної поведінки у підлітковому віці PDF
Владислав Папуша 76-86
Психологічні чиннники формування професійної компетентності майбутніх психологів PDF
Наталія Перегончук 87-97
Методика дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників PDF
Віталія Полякова 98-108
Професійна «Я-концепція» майбутнього фахівця економічного профілю PDF
Олена Прокопенко 109-124
Моделювання ефективних чинників та умов для успішного здійснення професійної ідентичності студентів PDF
Тамара Соломка 125-137
Методика дослідження особливостей формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів PDF
Світлана Хілько 138-151
Емпіричне дослідження стереотипів у діяльності вчителя Без заголовку
Оксана Давидова 16-25
Інноваційна діяльність педагога професійної школи Без заголовку
Світлана Заславська 26-34
Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти Без заголовку
Валерій Киричук 35-51
Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії Без заголовку
Євгенія Кочерга 52-61
Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра Без заголовку
Тетяна Лутаєва 73-86


ISSN: 2522-9931