Використання технології «веб-квест» для організації самостійної роботи студентів

Олена Тимченко

Анотація


У статті розглянуто сутність квесту як сучасної інноваційної педагогічної технології, особливості його упровадження в освітній процес. Узагальнено інформацію про види квестів. Визначено роль веб-квестів у розвитку мислення студентів. Обґрунтовано можливість використання веб-квесту з метою організації самостійної роботи студентів в контексті компетентнісного підходу. Розглянуто практичні аспекти упровадження веб-квестів у процесі вивчення природничих дисциплін.


Ключові слова


квест; веб-квест; технологія; інформаційно-комунікаційні технології; компетентнісний підхід; самостійна робота.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ðзимов Э. Г. Ðовый Ñловарь методичеÑких терминов и понÑтий (Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð¸ практика Ð¾Ð±ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ Ñзыкам) / Э. Г. Ðзимов, Ð. Ð. Щукин. — Ðœ. : Ð?зд-во Ð?КÐР, 2009. — С. 314.

Бойчук Ю. Д. Компетентнісний підхід / Ю. Д. Бойчук // Наукові підходи до педагогічних досліджень : кол. монографія ; за заг. ред. В. І. Лозової. — Xарків : Вид-во Віровець А. П. «Апостроф», 2012. — С. 188–216.

БыховÑкий Я. С. Образовательные веб-квеÑÑ‚Ñ‹ [Электронный реÑурÑ] / Я. С. БыховÑкий // Ð?нформационные технологии в образовании (Ð?ТО-99) : материалы Междунар. конф. (9–12 ноÑÐ±Ñ€Ñ 1999 г., г. МоÑква). — Режим доÑтупа : http://ito.edu.ru/1999/III/1/30015.html. — Дата обращениÑ: 8.11.2017. — Ðазвание Ñ Ñкрана.

Вікіпедія [вільна енциклопедія] [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%B1-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82, вільний. — Дата звернення: 8.11.2017. — Назва з екрана.

Журавська Л. М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у ВНЗ / Л. М. Журавська // Освіта та управління. — 1999. — Т. 3. — № 2. — С. 105–115.

Ільченко О. В. Використання web-квестів у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / О. В. Ільченко // Освіта. — Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30113/. — Дата звернення: 8.11.2017. — Назва з екрана.

Кононец Н. В. Педагогічні інновації вищої школи: ресурсно-орієнтоване навчання / Н. В. Кононец // Педагогічні науки : зб. наук. пр. — Полтава, 2012. — Вип. 54. — С. 76–80.

Національна доктрина розвитку освіти [Електронний ресурс] // Верховна Рада України : офіц. веб портал. — Режим доступу : http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/347/2002, вільний. — Дата звернення: 8.11.2017. — Назва з екрана.

Про освіту : закон України [Електронний ресурс] // Верховна рада України : офіц. веб-портал. — Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19, вільний. — Дата звернення: 8.11.2017. — Назва з екрана.

Сокол І. М. Підготовка вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної освіти : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. М. Сокол ; Класичний приват. ун-т. — Запоріжжя, 2016. — 284 с.

Фіцула М. М. Вступ до педагогічної професії : навч. посіб. для студ. вищих пед. закладів освіти / М. М. Фіцула. — Тернопіль : Навч. книга «Богдан», 2003. — С. 76–78.

Шаматонова Г. Л. Веб-квест как интерактивная методика обучения будущих специалистов по социальной работе / Г. Л. Шаматонова // SOCIOпростір : междисциплинарный сб. науч. работ по социологии и социальной работе. — 2010. — № 1. — C. 234–236.

Dodge B. Some Thoughts About WebQuests [Електронний ресурс] / В. Dodge // WebQuest.org : [site]. — Режим доступу : http://webquest.org/sdsu/about_webquests.html. — Дата звернення: 8.11.2017. — Назва з екрана.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.