Проблеми індивідуального навчання дітей із дитячим церебральним паралічем в теорії спеціальної педагогіки
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Л. М. Вознюк, Н. Б. Климчук, І. М. Мерленко, В. С. Петрович, Дитячий церебральний параліч: поради батькам і педагогам. Луцьк, Україна : Б.в., 2002.
Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська, О. В. Романенко, Н. С. Скрипка, Корекція психосоціального розвитку дітей з церебральним паралічем у реабілітаційному центрі. Київ, Україна, 2003.
Э. С. Калижнюк, Психические нарушения при детских церебральных параличах. Киев, Украина: Вища шк., 1987.
Ð’. Ð?. КозÑвкин, Л. Ф. ШеÑтопалова, Ð’. С. Подкорытов, ДетÑкие церебральные параличи. Медико-пÑихологичеÑкие проблемы. Львів, Україна, 1999.
Т. Кузнєцова, «Підготовка до шкільного навчання дітей з порушенням опорно-рухового апарату», Дефектологія, № 1, с. 21–23, 2004.
М. Николаєв, М. Сварник, «Діти з особливими потребами в українському суспільстві: крок до реабілітації та інтеграції», у Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство. Київ, Україна: Контекст, 2000, с. 22–28.
Н. М. Стадненко, Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська, Т. В. Жук, Діагностика відхилень в розумовому розвитку учнів. Київ, Україна: Освіта, 1991.
Л. О. Ханзерук, «Формування досвіду спілкування у дошкільників з церебральним паралічем», дис. канд. наук. Київ, 2001.
О. В. Чеботарьова, Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у фізичному та психічному розвитку. Київ, Україна: ТОВ «ЛДЛ», 2000.
B. Bobath, Abnormale Haltundsreflexe bei Gehirnschäden. Stuttgart, 1996.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.