Партнерська взаємодія учня, батьків і учителя у забезпеченні розвитку та саморозвитку особистості
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Верховна Рада України. (1996, Черв. 28). Конституція України № 254к/96-ВР. [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text
Верховна Рада України. (2017, Верес. 05). Закон № 2145-VIII «Про освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
Верховна Рада України. (2020, Січ. 16). Закон № 463-ІХ «Про повну загальну середню освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text
Верховна Рада України. (2005, Січ. 13). Закон № 2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2342-15#Text
Верховна Рада України. (2018, Лип. 03). Закон № 2485-VІІІ «Про ратифікацію Угоди між Урядом України та Урядом Фінляндської Республіки про реалізацію проекту "Фінська підтримка реформи української школи"». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2485-19#Text
Верховна Рада України. (2001, Квіт. 26). Закон № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2402-14#Text
Верховна Рада України. (2005, Груд. 21). Закон № 3255-IV «Про ратифікацію Кредитної угоди (Проект "Рівний доступ до якісної освіти в Україні") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3255-15#Text
Верховна Рада Української РСР. (1991, Серп. 24). Постанова № 1427-XII «Про проголошення незалежності України». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1427-12#Text
Верховна Рада Української РСР. (1990, Лип. 16). «Декларація про державний суверенітет України» № 55-XII. [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-12#Text
Верховна Рада України. (2002, Квіт. 17). Указ Президента України № 347/2002 «Про Національну доктрину розвитку освіти». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/347/2002#Text
Верховна Рада України. (2013, Черв. 25). Указ Президента України № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013#Text
Кабінет Міністрів України. (1993, Листоп. 03). Постанова № 896 «Про Державну національну програму "Освіта" (Україна XXI століття)». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF#Text
Кабінет Міністрів України. (2016, Груд. 14). Розпорядження № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2016-%D1%80#Text
Верховна Рада України. (2023, Черв. 08). Комітет з питань освіти, науки та інновацій, протокол № 122 затвердив «Рекомендації слухань на тему: "Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання" та розглянув ряд законопроектів». [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.rada.gov.ua/news/news_kom/237512.html
І. М. Безена, «Державна політика у сфері загальної середньої освіти та механізми її реалізації: регіональний аспект», Публічне управління і адміністрування в Україні, вип. 17, с. 23–29, 2020.
Г. Білавич, І. Дідух, Г. Пасайлюк, «Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду», Нова педагогічна думка, т. 111, № 3, с. 3–8, 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/article/view/463 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
В. І. Бондар, «Диференційоване навчання дітей з особливостями інтелектуального розвитку в закладах загальної середньої освіти», Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, вип. 13, с. 54–17, 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: https://aqce.com.ua/download/publications/502/455.pdf/ Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Т. Бортнюк, «Дидактична гра як засіб формування підприємницької компетентності учнів початкової школи», Acta Paedagogiсa Volynienses, № 4, с. 34–38, 2021. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/266/240 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
О. Вернидуб, «Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад», Нова педагогічна думка, т. 108, № 4, с. 50–54, 2021. [Електронний ресурс]. Доступно: http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/article/view/386 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
В. О. Вихрущ, «Освітнє середовище у координатах розвитку обдарованого школяра: психолого-педагогічний аспект», Інноваційна педагогіка, т. 2, № 14, с. 18–24, 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/14/part_2/5.pdf Дата звернення: Лип. 29, 2023.
О. В. Віролайнен, «Дистанційне навчання в закладах загальної середньої освіти як наукова проблема», Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки, вип. 8(37), с. 58–73, 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/8_37_2019/Bulletin_8_37_Pedagogika_Oksana_Virolainen_UA.pdf Дата звернення: Лип. 29, 2023.
М. І. Гагарін, Виховна система закладу загальної середньої освіти: теорія і практика проектування; О. М. Коберника, Ред. Умань, Україна: Сочінський М. М., 2020.
В. В. Гапон, Л. Л. Чимбай, «Оцінювання точності розробленого прогнозу контингенту учнів у денних закладах загальної середньої освіти», Освітня аналітика України, № 2(18), с. 72–87, 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: https://science.iea.gov.ua/wp-content/uploads/2022/06/6_Gapon_Chymbay.pdf Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Л. В. Гонтова, «Формування соціокультурної компетентності учнів 5–9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення художньої культури», автореф. дис. канд. наук; НАПН України, Ін-т проблем виховання. Київ, 2020.
С. Гончаренко, Український педагогічний словник. Київ, Україна: Либідь, 1997. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/m0jX0v Дата звернення: Лип. 29, 2023.
В. Демченко, «Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона», Нова педагогічна думка, № 3, с. 169–171, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/xPGEVq Дата звернення: Лип. 29, 2023.
О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко, «Моніторинг нової української школи як складова управлінської діяльності (на прикладі дослідження щодо професійної орієнтації учнів у закладах загальної середньої освіти)», Освітня аналітика України, № 1(12), с. 93–103, 2021. [Електронний ресурс]. Доступно: https://science.iea.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/7_Denysiuk_Tytarenko_112_2021_93_103.pdf Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Енциклопедія освіти; В. Г. Кремень, Ред. 2-ге вид., допов. та перероб. Київ, Україна: Юрінком Інтер, 2021.
Є. Єленіна, «Співтворчість учителя й учнів: вивчаємо досвід учителів-новаторів», Директор школи, ліцею, гімназії, № 3, с. 144–150, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/119/104 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Ю. В. Єременко, К. Г. Михайльова, Самореалізація обдарованих учнів у сучасній Україні: чинники впливу, ризики та перспективи. Харків, Україна: НУА, 2020.
Р. Єрошенко, «Організація науково-дослідницької діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти», Всесвітня література в школах України, № 7/8, с. 29–36, 2020.
О. С. Казачінер, Корекційна діяльність учителів-філологів як передумова забезпечення успішного навчання учнів у новій українській школі. Харків, Україна: Панов А. М., 2020.
Л. Г. Карпова, Створення освітньо-розвивального середовища в спеціалізованих закладах загальної середньої освіти для обдарованих дітей. Харків, Україна: Астрон+, 2019.
Л. А. Карташова, Н. В. Бахмат, І. В. Пліш, «Розвиток цифрової компетентності педагога в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти», Інформаційні технології і засоби навчання, т. 68, № 6, с. 193–205, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/OI1Wgi Дата звернення: Лип. 29, 2023.
В. І. Ковальчук, Т. М. Єрмак, «Створення інформаційно-освітнього простору школи для формування в учнів навичок 21 століття», Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Серія соціально-педагогічна, вип. 34, с. 85–101, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/3401/znpkp_sp_2020_34.pdf?sequence=1&isAllowed=y Дата звернення: Лип. 29, 2023.
М. М. Ковтонюк, А. Я. Клімішина, Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів закладів загальної середньої освіти. Вінниця, Україна: Рогальська І. О., 2018.
Л. Козіброда, Соціалізація учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища: розвиток теоретико-методологічних основ (кінець XX – початок XXI ст.). Львів; Ужгород, Україна: РІК-У, 2020.
О. Кравчина, О. Овчарук, «Використання онлайн-ігор вчителями закладів середньої освіти для формування підприємницької компетентності: зарубіжний досвід», Молодь і ринок, № 9/10, с. 38–44, 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/268971/268235 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
В. О. Кудін, Роздуми (Про смисл життя, про перспективи розвитку людства, про любов і ненависть, про добро і зло, про терор і тероризм, про покликання в житті та ін.). Харків, Україна: НТУ «ХПІ», 2003.
О. М. Лабінська, «Реалізація екологічної складової у навчанні хімії учнів основної школи Словацької Республіки», автореф. дис. канд. наук; Ін-т педагогіки НАПН України. Київ, 2021.
С. Г. Литвинова, «Система комп’ютерного моделювання об’єктів і процесів та особливості її використання в навчальному процесі закладів загальної середньої освіти», Інформаційні технології і засоби навчання, т. 64, № 2, с. 48–65, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/waAsiS Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Н. І. Лісова, Державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти в малих містах України. Черкаси, Україна: Пономаренко, 2018.
Н. Луцан, Н. Бойчук, «Формування громадянської компетентності учнів в позакласній роботі», Актуальні питання у сучасній науці, № 3(9), с. 454–463, 2023. [Електронний ресурс]. Доступно: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/4029/4051 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
С. Майданенко, «Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти», Нова педагогічна думка, т. 102, № 2, с. 59–63, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/issue/view/4 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Міжкультурна комунікація учасників освітнього процесу як умова формування успішної особистості в глобалізованому світі, на Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: Інтерсервіс, 2020, 190 с.
М. В. Остапчук, Теоретичні і методичні засади особистісно-розвивального навчання в Новій українській школі. Рівне, Україна: Волин. обереги, 2020.
Ю. Павловський, О. Лузгінов, «Арт-терапевтичні техніки як засіб підвищення навчальної мотивації учнів», Актуальні питання у сучасній науці, № 3(9), с. 464–473, 2023. [Електронний ресурс]. Доступно: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/4030/4052 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Б. О. Піонтковський-Вихватень, «Модернізація змісту навчання обдарованних учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина XX століття)», автореф. дис. канд. наук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. Київ, 2019.
Л. А. Северинчук, «Формування у старшокласників культури родинних взаємин у позаурочній діяльності закладу загальної середньої освіти», автореф. дис. канд. наук; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. Київ, 2018.
Л. В. Сливка, Здоров’язбережувальне виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (XX – початок XXI століття). Івано-Франківськ, Україна: Дискурсус, 2022.
В. О. Сліпенко, Розвиток підприємницької компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти: досвід США. Умань, Україна: Сочінський М. М., 2022.
Р. В. Сопівник, І. Васильківський, Виховання емоційного інтелекту учнів середнього шкільного віку. Київ, Україна: Ямчинський О. В., 2021.
В. І. Степаненко, «Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів», Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, № 2, ч. 2, с. 274–281, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: http://visnyk.luguniv.edu.ua/index.php/vped/article/view/388/391 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
О. М. Федоренко, «Педагогічні умови формування національно-патріотичної вихованості в учнів основної школи загальноосвітніх навчальних закладів», автореф. дис. канд. наук; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. Київ, 2021.
Феном інновацій: освіта, суспільство, культура; В. Г. Кременя, Ред. Київ, Україна: Педагогічна думка, 2008.
О. Г. Фіданян, «Механізми державного управління дистанційним навчанням у закладах загальної середньої освіти», автореф. дис. канд. наук; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Київ, 2021.
Формування патріотичної та громадянської свідомості учнів: теорія і практика / О. П. Дзьобань та ін.; Ф. Л. Левітаса, Ред. Київ, Україна: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018.
І. Хмеляр, А. Куценко, «Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання», Нова педагогічна думка, № 4, с. 75–79, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_22 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
О. В. Чеботарьова, «Теорія і методика трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту», автореф. дис. д-ра наук; Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка. Київ, 2021.
Р. Шпіца, Н. Коваль, «Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи в контексті мистецької освіти», Молодий вчений, № 11, 2021. [Електронний ресурс]. Доступно: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/2443/2429 Дата звернення: Лип. 29, 2023.
А. С. Шуляк, Готовність майбутніх учителів інформатики до впровадження освітніх вебресурсів у закладах загальної середньої освіти. Умань, Україна: Сочінський М. М., 2022.
А. І. Яблонський, І. П. Рогальська-Яблонська, Л. В. Яценко, «Соціальний розвиток учнівської молоді в період діджиталізації», Габітус, вип. 41, с. 202–206, 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: http://habitus.od.ua/journals/2022/41-2022/41_2022.pdf Дата звернення: Лип. 29, 2023.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.