Сучасні вимоги до професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту закладів вищої освіти республіки Польща

Ірина Андрощук

Анотація


У статті автором аналізуються сучасні вимоги до професійного розвитку викладачів кафедри менеджменту польських закладів вищої освіти. Зокрема, характеризуються як вимоги, які містяться в польській нормативно-правовій базі: Закон про вищу освіту, Стратегії розвитку закладів вищої освіти, розпорядження міністра Міністерства освіти і вищої освіти Республіки Польща, так і вимоги, проаналізовані в дослідженнях сучасних польських науковців. Проаналізовано та подано вимоги до отримання польськими викладачами наукових ступенів і вченого звання, а також вимоги до посад викладачів, які працюють у складі кафедр менеджменту.


Ключові слова


професійний розвиток; наукові працівники; науково-дидактичні працівники; дидактичні працівники; доктор;, доктор хабілітований; професор.

Повний текст:

PDF

Посилання


Про зміну Закону про наукові ступені та наукові звання, а також ступені в галузі мистецтва, змін деяких законів : закон від 18.03.2011 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://dziennikustaw.gov.pl. — Дата звернення: 15.03.2018. — Назва з екрана.

Сайт Республіки Польща [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://zarzadzanie.uni.lodz.pl. — Дата звернення: 15.03.2018. — Назва з екрана.

Сайт «Вікіпедія» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://pl.m.wikipedia.org. — Дата звернення: 15.03.2018. — Назва з екрана.

Bugaj J. M. Uniwersyteckie strategie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich w Polsce / J. M. Bugaj // Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydanie I. — Kraków, 2016. — 184 s.

Cewińska J. Zrozumieć pokolenie Y – wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi / J. Cewińska, M. Striker, K. Wojtaszczyk // Kulturowe uwarunkowania zarzadzania kapitałem ludzkim ; M. Juchnowicz (red.). — Kraków, 2009/ — S. 118–120.

Grabiński Т. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Retrospekcja. Część 2: Prace habilitacyjne i doktorskie / T. Grabiński // Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. — Kraków, 2010.

Kraus Е. Osobowość nauczycieli akademickich wobec wyzwań cywilizacyjnych / E. Kraus // Edukacja Jutra od uniwersytetu do starości. Aspekty edukacji osób dorosłych. — Sosnowiec, 2014. — S. 83–91.

Ratajek Z. Nauczyciel akademicki – poszukiwanie nowych perspektyw profesjonalizmu / Z. Ratajek // Współczesne problemy pedeutologii i edukacji ; E. Sałata, S. Ośko (red.). — Radom, 2007.

Sajdak А. Miejsce dydaktyki ogólnej w przygotowaniu pedagogicznym nauczycieli akademickich / A. Sajdak // Edukacja Jutra od uniwersytetu do starości. Aspekty edukacji osób dorosłych. — Sosnowiec, 2014.

Strategia Rozwoju Szkolnictwa Wyższego w Polsce do 2020 roku [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.nauka.gov.pl. — Дата звернення: 15.03.2018. — Назва з екрана.

Strategia Rozwoju Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej na lata 2014–2019.

Ustawa z dnia 27 lipca 2005 roku. Prawo o szkolnictwie wyższym [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https: //www.nauka.gov.pl. — Дата звернення: 15.03.2018. — Назва з екрана.

Zeszyty Naukowe WSOWL nr 3 (165), 2012 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.