Організація тренінгів з підготовки вчителів інформатики до викладання курсів на вибір
Анотація
У статті розглядаються питання, пов’язані з визначенням ролі, яку відіграють курси на вибір (елективні курси) в системі профільного навчання на старшому ступені школи; наголошується на необхідності введення курсів на вибір з інформатики; акцентується увага на проблемах упровадження елективних курсів у загальноосвітніх навчальних закладах; методики організації тренінгів з підготовки вчителів інформатики до викладання курсів на вибір з інформатики за очною та заочно-дистанційною формами навчання тощо.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Указ Президента України від 17 квітня 2002 року за № 347/2002 «Про Національну доктрину розвитку освіти» // Офіційний вісник. — 2002. — № 16. — С. 11–24.
Про застосування Закону України «Про загальну середню освіту» щодо розширення мережі та організації навчально-виховного процесу у гімназіях, ліцеях, колегіумах // Лист Міністерства освіти і науки України від 28 жовтня 2002 року за № 1/9-472 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. — 2002. — № 24, грудень.
Державна програма «Вчитель». — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет. — 2002. — 40 с.
Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні. Інформатика. Освітня галузь. Технології. — Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua
Жалдак М. І. Профільне навчання інформатики / М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. пр. — Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова. — 2004. — Вип. 8. — С. 3–15.
Жалдак М. І. До концепції шкільної освіти з інформатики / М. І. Жалдак, Ю. С. Рамський // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. пр. — Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова. — 2001. — Вип. 3. — С. 3–7.
Жалдак М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / М. І. Жалдак // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. пр. — Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова. — 2003. — Вип. 7. — С. 3–16.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід : метод. посіб. / авт.-уклад. : О. Пометун, Л. Пироженко. — Київ : А.П.Н. — 2002. — 136 с.
Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. — Київ: Видавнича група BHV, 2009 — 400 с.
Кашина Г. С. Методичні рекомендації для слухачів дистанційної форми навчання системи післядипломної освіти / Г. С. Кашина ; за ред. В. М. Ісаєнка, І. І. Дейнеги [та ін.]. — Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. — 48 с.
Кашина Г. С. Навчально-методичний посібник для викладачів щодо організації дистанційної форми навчання з перепідготовки та підвищення кваліфікації / Г. С. Кашина ; за ред. В. М. Ісаєнка, К. Д. Ніколаєва, Л. С. Павлюченко. — Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. — 100 с.
Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. — 2003. — № 24. — С. 3–15.
Морзе Н. В. Основи методичної підготовки вчителя інформатики : монографія / Н. В. Морзе. — Київ : Курс, 2003. — 372 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.