У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Модернізаційний потенціал післядипломної освіти України в контексті розвитку освіти дорослих | |
Андрій Єрмоленко | 9-18 |
Приобщение детей к искусству в современных школах Польши | |
Малгожата Карчмажик, Кинга Лопот-Джерва | 19-27 |
Освітній простір навчального закладу як ресурс професійного самовизначення учнівської молоді | |
Оксана Козійчук | 28-36 |
Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів у професійно-технічному навчальному закладі | |
Андрій Кононенко | 37-50 |
Особливості мотивації професійного самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів | |
Вікторія Купрієвич | 51-60 |
Порівняння понять «наставник», «тютор», «менеджер по веденню випадку» в контексті теорії і практики | PDF (English) |
Mariola Mirowska | 61-70 |
Індивідуалізація освітнього процесу в системі післядипломної освіти на новому етапі розвитку української школи | |
Віктор Олійник | 71-85 |
Експериментальна перевірка моделі управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету | |
Наталія Панасюк | 86-96 |
Розвиток професійної компетентності учителів початкової школи у системі неформальної післядипломної освіти як невід’ємна складова освіти впродовж життя | |
Вікторія Раус | 97-106 |
Психолого-педагогічні засади розвитку професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів | |
Валерій Ружицький | 107-117 |
Організація тренінгів з підготовки вчителів інформатики до викладання курсів на вибір | |
Володимир Сергієнко, Ганна Кашина | 118-134 |
Розвиток теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами на початку ХХІ століття | |
Іванна Ситар | 135-145 |
Теоретичні засади організації методичної роботи вчителів профільних класів у контексті вимог нової української школи | |
Ірина Удовиченко | 146-154 |
ISSN: 2218-7650