Том 3, № 32 (2017)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Модернізаційний потенціал післядипломної освіти України в контексті розвитку освіти дорослих PDF
Андрій Єрмоленко 9-18
Приобщение детей к искусству в современных школах Польши PDF
Малгожата Карчмажик, Кинга Лопот-Джерва 19-27
Освітній простір навчального закладу як ресурс професійного самовизначення учнівської молоді PDF
Оксана Козійчук 28-36
Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів у професійно-технічному навчальному закладі PDF
Андрій Кононенко 37-50
Особливості мотивації професійного самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів PDF
Вікторія Купрієвич 51-60
Порівняння понять «наставник», «тютор», «менеджер по веденню випадку» в контексті теорії і практики PDF (English)
Mariola Mirowska 61-70
Індивідуалізація освітнього процесу в системі післядипломної освіти на новому етапі розвитку української школи PDF
Віктор Олійник 71-85
Експериментальна перевірка моделі управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету PDF
Наталія Панасюк 86-96
Розвиток професійної компетентності учителів початкової школи у системі неформальної післядипломної освіти як невід’ємна складова освіти впродовж життя PDF
Вікторія Раус 97-106
Психолого-педагогічні засади розвитку професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів PDF
Валерій Ружицький 107-117
Організація тренінгів з підготовки вчителів інформатики до викладання курсів на вибір PDF
Володимир Сергієнко, Ганна Кашина 118-134
Розвиток теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами на початку ХХІ століття PDF
Іванна Ситар 135-145
Теоретичні засади організації методичної роботи вчителів профільних класів у контексті вимог нової української школи PDF
Ірина Удовиченко 146-154


ISSN: 2218-7650