Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів у професійно-технічному навчальному закладі

Андрій Кононенко

Анотація


У статті проаналізовано основні питання реалізації педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів у ПТНЗ. Плідний аналіз наукових доробків з питань дослідження, власний досвід, результати факторного аналізу визначили такі провідні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів: застосування інтерактивних педагогічних технологій; цілеспрямований розвиток в учнів потреби в оволодінні професійною діяльністю та самовдосконаленні; системно-послідовне формування в учнів «умінь навчатися»; створення сприятливого середовища для навчально-професійної діяльності учнів.


Ключові слова


педагогічні умови; формування професійної компетентності; майбутні слюсарі з ремонту автомобілів; інтерактивні педагогічні технології; професійна діяльність; середовище для навчально-професійної діяльності.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ðндреев Ð’. Ð?. Педагогика: учеб. ÐºÑƒÑ€Ñ Ð´Ð»Ñ Ñ‚Ð²Ð¾Ñ€Ñ‡ÐµÑкого ÑÐ°Ð¼Ð¾Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñ‚Ð¸Ñ / Ð’. Ð?. Ðндреев. – 2-е изд. — Казань : Центр инновационных технологий, 2000. — С. 124.

Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения [Електронний ресурс] / Ю. К. Бабанский. — М., 1977. — Режим доступа : http://konspekta.net/lek-3492.html

Белкин А. С. Ситуация успеха: книга для учителей / А. С. Белкин. — Екатеринбург, 1997. — 224 с.

Гоменюк Д. В. Педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Д. В. Гоменюк ; Ін-т професійно-технічної освіти НАПН України. — Київ, 2014.

Дубініна О. В Формування професійної компетентності майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. В. Дубініна ; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди». — Переяслав-Хмельницький, 2013.

Євсюков О. Ф. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у навчальному процесі вищого військового навчального закладу : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. Ф. Євсюков ; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Харків, 2006. — 172 с.

Качалова Л. П. Педагогическая импровизация / Л. П. Качалова // Теоретическое обоснование основных понятий, обеспечивающих диссертационные исследования : монографія / Л. П. Качалова. — Шадринск, 2006. — С. 130–138.

Короткий тлумачний словник української мови / за ред. Д. Г. Гринчишина; заг. ред. Л. В. Савченко. — Харків : Прапор, 2004.

Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська [та ін.] ; за заг. ред. О. М. Пєхоти. — Київ : А.С.К., 2001. — 256 с.

Психологічний словник / за ред. І. В. Войтко. — Київ : Вища шк., 1982. — 218 с.

Сіткар С. В. Підготовка інженерів-педагогів у галузі транспорту до організації педагогічного діагностування : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / С. В. Сіткар. — Тернопіль : Б. в., 2012. — 19 с.

Textes de base en psychologie. Vygotsky aujourd'hui. Neuchâtel P. — Delachaux & Niestlé, 1985. — P. 23–118.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.