Структурні компоненти формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Ð’. Ð?. Ðндреев, ÐвриÑтика Ð´Ð»Ñ Ñ‚Ð²Ð¾Ñ€Ñ‡ÐµÑкого ÑаморазвитиÑ. Казань, РоÑÑиÑ: Центр инновационных технологий, 1994, 288 Ñ.
Г. О. Балл, Гуманізація загальної та професійної освіти: суспільна актуальність і психолого-педагогічні орієнтири, неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. Київ, Україна: Віпол, 2000, 636 с.
П. А. Ковалик, «Деякі питання розвитку професійної освіти хорового диригента», Проблеми сучасного мистецтва і культури. Харків, Україна: Каравела, с. 43–49, 2000.
Л. Ð?. ДыÑ, Музыкальное мышление: ÑущноÑÑ‚ÑŒ, категории, аÑпекты иÑÑледованиÑ. Сб. ÑÑ‚. Ð”Ñ‹Ñ Ð›. Ð?. (СоÑÑ‚.). Киев, Укрина: Муз. Украина. 1989, 178 Ñ.
В. Н. Пушкин, Эвристика – наука о творчестве. Москва, Россия: Политиздат, 1967, с. 272.
В. І. Шинкарук, Філософський енциклопедичний словник. Київ, Україна: Абрис, 2002, с. 742.
А. В. Хуторской, Эвристическое обучение: теория, методология, практика. Москва, Россия: МПА, 1998, с. 266.
О. П. Щолокова, «Проблеми фахової підготовки майбутніх магістрів мистецької освіти», Естетика і етика педагогічної дії, Вип. 3, с. 181-190, 2012.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.