Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1 Східне Партнерство – Концентруючись на ключових пріоритетах та конкретних досягненнях. Національна платформа Форуму громадянського суспільства східного партнерства. [Електронний ресурс]. Доступно: http://eap-csf.org.ua/wpcontent/uploads/2017/02/PDF1_Ukr.pdf
2 European Framework for the Digital Competence of Educators. 2019. European Commission. [Електронний ресурс].
Доступно: https://ec.europa.eu/jrc/en/digcompedu
3 European Framework for Digitally Competent Educational Organisations, 2019. European Commission. [Електронний ресурс].
Доступно: https://ec.europa.eu/jrc/en/digcomporg
4 P. Kampylis, Y. Punie, and J. Devine, Promoting Effective Digital-Age Learning: A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations. 2015. [Електронний ресурс].
Доступно: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC98209/jrc98209_r_digcomporg_final.pdf
5 A. Inamorato dos Santos, Y. Punie, and J. C. Muñoz, Opening up Education: A Support Framework for Higher Education Institutions. 2016. [Електронний ресурс].
Доступно: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC101436/jrc101436.pdf
6 B. Brechko, and A. Ferrari, «The Digital Competence Framework for Consumers», Joint Research Centre Science for Policy Report. 2016. [Електронний ресурс].
Доступно: https://ec.europa.eu/jrc/en/digcompconsumers
7 IEEE 3527.1-2020 – IEEE Standard for Digital Intelligence (DQ)--Framework for Digital Literacy, Skills, and Readiness. [Електронний ресурс]. Доступно: https://standards.ieee.org/standard/3527_1-2020.html
8 Т. Прийдак, Л. Яловега, О. Лега, Т. Мисник, С. Зоря, «Розвиток цифрової компетентності як умова забезпечення конкурентоспроможності майбутніх економістів», Інформаційні технології і засоби навчання, Вип. 5(73), с. 28–47, 2019.
9 Н. Кононец, В. Балюк, «Сучасні підходи до розроблення електронних освітніх ресурсів для формування цифрової компетентності майбутніх економістів», Науково-методичний журнал «Комп'ютер у школі та сім'ї», № 4, с. 15–23, 2019.
10 Н. Юрчук, «Досвід формування цифрових компетентностей майбутніх економістів у ЗВО», Нові інформаційні технології управління бізнесом: зб. тез III Всеукр. наук.-практ. конф. (12.02.2020 р.). Київ, 2020, с. 199–202.
11 Н. Морзе, В. Вембр, О. Кузьмінська, Інформатика: підруч. для 9 класів. Київ, Україна: УВЦ «Школяр», 2009.
12 Л. Гаврілова, Я. Топольник, «Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени», Інформаційні технології і засоби навчання, Вип. 5, № 61, с. 1–14, 2017.
13 К. Краус, Н. Краус, О. Голобородько, «Цифрова економіка: тренди та перспективи авангардного характеру розвитку», Ефективна економіка, Вип. 1, 2018.
14 Т. Курова, «ІКТ-компетентість студентів економічних спеціальностей», Вісник Київського нац. ун-ту технологій та дизайну. Проблеми вищої освіти, № 6, с. 370–374, 2012 [Електронний ресурс]. Доступно: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/3286/1/V68_P370-374.pdf
15 О. Овчарук, «Сучасні підходи до розвитку цифрової компетентності людини та цифрового громадянства в європейських країнах», Інформаційні технології і засоби навчання, Т. 76, № 2, с. 1–13, 2020.
16 Н. Шостаківська, «Процес формування інформаційної компетентності майбутніх економістів у системі освіти», Молодий вчений, № 12.1(40), с. 551–554, 2016.
17 О. Овчарук, «Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності в галузі цифрових технологій», Педагогіка і психологія. Вісник Національної академії педагогічних наук України, № 1(98), с. 31–38, 2018.
18 В. Куйбіда, О. Петроє, Л. Федулова та ін., Цифрові компетенції як умова формування якості людського капіталу: аналіт. записка. Київ, Україна: НАДУ, 2019, 28 с.
19 The Digital Competence Wheel. [Online]. Available: https://digital-competence.eu/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.