Формування соціокультурних цінностей молоді у процесі навчання в закладі вищої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Е. Р. Заредінова, «Соціокультурні цінності як регулятори життєдіяльності суспільства та особистості», Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, № 19(1), с. 226–235, 2015.
Л. І. Дябел, «Особливості формування соціокультурних цінностей студентської молоді в процесі їх соціалізації», Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління, № 18, с. 46–51, 2014.
В. Г. Кремень, В. В. Ільїн, Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму: монографія. Київ, Україна: Пед. думка, 2012, 367 с.
В. Г. Кремень, Філософія людиноцентризму в освітньому просторі. Київ, Україна: Т-во «Знання» України, 2010.
Н. Й. Черниш, «Соціологія сьогодення: тенденції та перспективи розвитку», Соціологія: теорія, методи, маркетинг, Вип. 4, с. 5–22, 2017.
О. М. Легун, «Роль цінностей і ціннісних орієнтацій у розвитку особистості», Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Т. XII, ч. 4, с. 241–247, 2010.
Т. Л. Новікова, «До проблеми формування соціокультурних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення гуманітарних дисциплін», Зб. наук. праць Хмельницького ін-ту соціальних технологій Університету Україна, № 4, с. 123–126, 2011.
Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров, Словарь по педагогике. Москва, Россия: МарТ, 2005, 448 с.
С. У. Гончаренко, Український педагогічний словник. Київ, Україна: «Либідь», 1997, с. 357.
Т. В. Фомичёва, «Социокультурные ценности россиян: динамика развития (на основе данных исследований word values survey)», Уровень жизни населения регионов России, Т. 16, № 2, с. 83−89, 2020.
Міністерство освіти і науки України. (2015, Черв. 16). Наказ № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0641729-15#Text
Кабінет Міністрів України. (1993, Листоп. 03). Постанова № 896 «Про Державну національну програму «Освіта (Україна ХХІ століття)». [Електронний ресурс].
Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF#Text
Ðœ. К. Карпова, Ð’. Ð?. Евдокимов, «Роль СМÐ? в транÑформации Ñоциокультурных ценноÑтей Ñовременной молодежи», Ðаука. ОбщеÑтво. ГоÑударÑтво, â„– 7(2(26)), Ñ. 173–179, 2019.
О. Безносюк, Т. Спіріна, К. Дубич, «До проблеми формування соціокультурних цінностей особистості», Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, № 21, с. 171–177, 2007.
С. В. Савина, «Динамика влияния средств массовой информации и интернет на трансформацию социокультурных ценностей молодежи», Право и практика, № 2, с. 96–104, 2014.
О. Корольчук, «Національне та громадянське виховання студентської молоді», Вісник Київського нац. торговельно-економічного ун-ту, № 1, с. 85–91, 2003.
Т. Ð’. Солонщикова, «СущноÑÑ‚ÑŒ, Ñодержание, Ñтруктура понÑÑ‚Ð¸Ñ Ñоциальной активноÑти личноÑти», на Межрегион. науч.-практ. конф. Ð ÐµÐ°Ð»Ð¸Ð·Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÐµÐ»Ð¸ Ñоциально-ориентированной личноÑти в процеÑÑе воÑпитательной деÑтельноÑти; Г. Ð’. МухаметзÑновой, Ред. Казань: Ð?ПП ПО Ð ÐО, 2006, 144 Ñ., Ñ. 102–114.
А. А. Козлов, «Ціннісні орієнтації особистості студентської молоді», Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень, № 17, 2019.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.