Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм»
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
А. Красуля, «Інноваційні освітні технології у вищій школі: модель змішаного навчання», на Міжнар. наук. конф. Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст. Умань, Україна, 2017, с. 211–215.
R. Ballagas, M. Rohs, J. Sheridan and J. Borchers, «BYOD: Bring Your Own Device», The Distributed Systems Group. [Electronic resource]. Available: http://www.vs.inf.ethz.ch/publ/papers/rohs-byod-2004.pdf.
G. Blattner, and M. Fiori, «Virtual Social Network Communities: An Investigation of Language Learners’ Development of Sociopragmatic Awareness and Multiliteracy Skills», CALICO Journal, 29(1), pp. 24–43, 2011.
N. Mills, «Situated Learning through Social Networking Communities: The Development of Joint Enterprise, Mutual Engagement, and a Shared Repertoire», CALICO Journal, 28(2), pp. 345–368, 2011.
C. Prichard, Using Social Networking Sites as a Platform for Second Language Instruction. TESOL Journal, 4(4), pp. 752–758, 2013.
R. Harrison, and M. Thomas, «Identity in Online Communities: Social Networking Sites and Language Learning», International Journal of Emerging Technologies & Society, 7(2), pp. 109–124, 2009.
M. Jain, and R. Tyagi, «Education standard can be improved by integrating ICT in education», International Education & Research Journal, 3(10), pp. 77–80, 2017.
M. Kabilan, N. Ahmad, and M. Abidin, 2010. «Facebook: An online environment for learning of English in institutions of higher education?», The Internet and Higher Education, 13(4), pp. 179–187, 2010.
В. І. Перебийніс, Статистичні методи для лінгвістів. Вінниця, Україна: Нова Книга, 2013.
В. Жигірь, «Методи дослідження статистичних даних професійної педагогіки у підготовці менеджерів для освітньої діяльності», Молодь і ринок, № 7/8(66/67), с. 60–65, 2010.
M. Koehler, and P. Mishra, «What is technological pedagogical content knowledge?», Contemporary issues in technology and teacher education, 9(1), pp. 60–70, 2009.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.