Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм»

Антоніна Прокопенко, Валерія Рава

Анотація


У статті висвітлюється питання вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм» під час вивчення англійської мови. Зважаючи на затребуваність інстаграму серед молоді, доцільним є вивчення цього додатку не лише у розважальних, а й у навчальних цілях. Під час проведення дослідження було з’ясовано, що магістральними перевагами є розвиток таких навичок, як: аудіювання, письмо, читання та звичайно ж говоріння. Усе це актуалізується завдяки таким функціям інстаграм, як: інтерактивні опитування; тести, які базуються на основі вивченого матеріалу; перегляд та прослуховування відео до пісень англійською мовою; активна участь у прямих ефірах; фідбеки студентів у вигляді коментарів, відео інстасторіз та пропозиції щодо бажаного контенту. У статті зазначається те, що базисом її створення були педагогічний експеримент та модель П. Мішри та М. Дж. Кьохлера «Технологія, педагогіка та контент знання». Педагогічний експеримент полягав у створенні акаунту в інстаграм з вивчення англійської мови з метою вдосконалення іншомовної компетенції студентів та учнів. Модель «Технологія, педагогіка та контент знання» уможливила виявлення кореляції між новітніми технологіями у навчанні, педагогічними методами та удосконаленням знань учнів та студентів. У статті також зазначається, що мобільний додаток «Інстаграм» зумовлює зріст ефективності та покращення навичок, набуття нових та закріплення набутих знань, що є важливим фактором начального процесу. Авторки дійшли висновку, що соціальна мережа «Інстаграм» є ефективним інструментом вивчення англійської мови, налагодження інтеракції між студентами, покращення самоорганізаційних навичок. Проведений експеримент показав, що студентам вдалося перебороти страх висловлювати та відстоювати свою думку англійською мовою завдяки активним дискусіям у коментарях. Та одним з найголовніших досягнень дослідження є підвищення мотивації у студентів до навчання та вдосконалення їхньої іншомовної компетенції.

Ключові слова


інстаграм; інтеракція; соціальна мережа; мобільний додаток; інструмент навчання; мобільне навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


А. Красуля, «Інноваційні освітні технології у вищій школі: модель змішаного навчання», на Міжнар. наук. конф. Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст. Умань, Україна, 2017, с. 211–215.

R. Ballagas, M. Rohs, J. Sheridan and J. Borchers, «BYOD: Bring Your Own Device», The Distributed Systems Group. [Electronic resource]. Available: http://www.vs.inf.ethz.ch/publ/papers/rohs-byod-2004.pdf.

G. Blattner, and M. Fiori, «Virtual Social Network Communities: An Investigation of Language Learners’ Development of Sociopragmatic Awareness and Multiliteracy Skills», CALICO Journal, 29(1), pp. 24–43, 2011.

N. Mills, «Situated Learning through Social Networking Communities: The Development of Joint Enterprise, Mutual Engagement, and a Shared Repertoire», CALICO Journal, 28(2), pp. 345–368, 2011.

C. Prichard, Using Social Networking Sites as a Platform for Second Language Instruction. TESOL Journal, 4(4), pp. 752–758, 2013.

R. Harrison, and M. Thomas, «Identity in Online Communities: Social Networking Sites and Language Learning», International Journal of Emerging Technologies & Society, 7(2), pp. 109–124, 2009.

M. Jain, and R. Tyagi, «Education standard can be improved by integrating ICT in education», International Education & Research Journal, 3(10), pp. 77–80, 2017.

M. Kabilan, N. Ahmad, and M. Abidin, 2010. «Facebook: An online environment for learning of English in institutions of higher education?», The Internet and Higher Education, 13(4), pp. 179–187, 2010.

В. І. Перебийніс, Статистичні методи для лінгвістів. Вінниця, Україна: Нова Книга, 2013.

В. Жигірь, «Методи дослідження статистичних даних професійної педагогіки у підготовці менеджерів для освітньої діяльності», Молодь і ринок, № 7/8(66/67), с. 60–65, 2010.

M. Koehler, and P. Mishra, «What is technological pedagogical content knowledge?», Contemporary issues in technology and teacher education, 9(1), pp. 60–70, 2009.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.