Сприятливий соціальний клімат в учнівському інклюзивному колективі
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Інклюзивне навчання: статистичні дані. [Електронний ресурс]. Міністерство освіти і науки України.
Доступно: https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya
С. Архипова, та Л. Смеречак, «Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка, вип. 24 (1), с. 8–15, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2018_24(1)__4.
С. Миронова, Педагогіка інклюзивної освіти. Кам’янець-Подільський, Україна: Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2016.
О. Федоренко, «Особливості соціальної інтегрованості молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання», Особлива дитина: навчання і виховання, № 1, с. 79–85, 2015. [Електронний ресурс].
Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_13.
О. Чопік, «Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання», автореф. дис. канд. наук; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2013.
З. Шевців, «Теорія та методика професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу», автореф. дис. д-ра наук, Рівненський держ. гуманіт. ун-т, Рівне, 2017.
А. Колупаєва та Л. Савчук, Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання, Київ, Україна: АТОПОЛ, 2011.
Linda Allal, Moffier Lucie Lopez, Formative Assessment. Improving Learning in Secondary Classrooms. Paris, France: OECD Centre for Educational Research and Innovation, 2005.
«Інклюзивна освіта: основні положення», Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». [Електронний ресурс].
Доступно: http://ussf.kiev.ua/ie_inclusive_education/
«Про головні враження з міжнародного освітнього форуму з інклюзії», Освіторія. [Електронний ресурс].
Доступно: https://osvitoria.media/opinions/usi-oznachaye-usi-5-vrazhen-z-inklyuzyvnogo-forumu-unesco
Н. Софій, «Концептуальні аспекти інклюзивної освіти», Інклюзивна школа: особливості організації та управління; Л. Даниленко, Ред. Київ, Україна, 2007.
А. Колупаєва, Інклюзивна освіта: реалії та перспективи. Київ, Україна: САММІТ-книга, 2008.
В. Бондар, «Інклюзивне навчання та підготовка педагогічних кадрів для його реалізації», Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія: Корекційна педагогіка та психологія, вип. 19(№ 15), 2010.
Міністерство освіти і науки України. (2013, Жовт. 01). Наказ № 912 «Концепція розвитку інклюзивної освіти». [Електронний ресурс]. Доступно: https://ips.ligazakon.net/document/MUS13929
Л. Міщик, «Інклюзивна освіта як умова соціалізації дітей-інвалідів у процесі навчання», Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна», № 5, с. 139–142, 2012. [Електронний ресурс].
Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_32
В. Бобрицька, «Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні», Педагогічний процес: теорія і практика, вип. 5/6, с. 7–11, 2015 [Електронний ресурс].
Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_5-6_3.
Верховна Рада України. (2017, Вер. 05). Закон № 2145-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг». [Електронний ресурс].
Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2053-19.
В. Синьов та А. Шевцов, «Нова стратегія розвитку корекційної педагогіки в Україні», Дефектологія, № 2, с. 6–11, 2004.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.