Співвідносний розвиток здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури та здорового способу життя у дзеркалі елліністичної традиції пайдеї
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Н. Б. Бриленок, «Здоровый образ жизни: социально-философский аналіз», дис. канд. наук; Саратовский нац. исследовательский гос. ун-т им. Н. Г. Чернышевского, 2018, 145 с.
Гиппократ, Афоризмы. Мосмква, Россия: Эксмо, 2009, 400 с. (Серия «Антология мудрости»).
С. Дацюк, Онтологизации. [Электронный ресурс]. Киев, Украина, 2009. Доступно: http://www.uis.kiev.ua/xyz/o.htm.
Диоген Лаэртский, О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов; А. Ф. Лосев, Ред. Москва, Россия: Мысль, 1979, Кн. 8, с. 332–346. (Философское наследие).
Л. Ю. Дудорова, «Педагогічні умови формування потреби в здоровому способі життя майбутніх учителів у процесі фізичного виховання», автореф. дис. канд. наук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. Вінниця, Україна, 2009, 20 с.
Ð?. Ð?ллич, ОÑвобождение от школ. ПропорциональноÑÑ‚ÑŒ и Ñовременный мир: фрагм. из работ разных лет; Т. Шанин, Ред.; пер. Ñ Ð½ÐµÐ¼. Ðœ. Чередниченко; пер. Ñ Ð°Ð½Ð³Ð». Ю. Турчаниновой, Ð. ГуÑинÑкого. МоÑква, РоÑÑиÑ: ПроÑвещение, 2006, 160 Ñ.
М. М. Ібрагімов, «Грецька Пайдея у сучасній фізкультурно-спортивній експлікації (до проблеми становлення «спортософії»)», Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. Івана Франка, Вип. 1, с. 9–17, 2014.
В. Йегер, Пайдейя. Воспитание античного грека; пер. с нем. М. Н. Ботвинника. Москва, Россия: Греко-латин. кабинет Ю. А. Шичалина, 1997, Т. 2, 336 с.
В. П. Кошелев, А. М. Адаменко, А. В. Шпанка, «Пифагор: от здорового образа жизни до основ медицины», [Электронный ресурс], Медицинское образование и профессиональное развитие, № 2(16), с. 61–67, 2014.
Доступно:file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%
D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/Downloads/pifagor-ot-zdorovogo-obraza-zhizni-do-osnov-meditsiny.pdf.
А. Ф. Лосев, Очерки античного символизма и мифологии. Москва, Россия: Мысль, 1993, 962 с.
Г. Лотце, ОÑÐ½Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð°ÐºÑ‚Ð¸Ñ‡ÐµÑкой филоÑофии; пер. Ñ Ð½ÐµÐ¼. Я. ОгуÑ. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: тип. Ðœ. Ð?. Румша, 1882, 87 Ñ.
Ð.-Ð?. Марру, Ð?ÑÑ‚Ð¾Ñ€Ð¸Ñ Ð²Ð¾ÑÐ¿Ð¸Ñ‚Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² античноÑти (ГрециÑ); пер. Ñ Ñ„Ñ€. МоÑква, РоÑÑиÑ: Греко-латин. каб. Ю. Ð. Шичалина, 1998, 425 Ñ.
С. Ðœ. ÐеаполитанÑкий, [Ðлектронный реÑурÑ], ОнтологичеÑкий менеджмент. От онтологии ÑƒÐ¿Ñ€Ð°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð´Ð¾ ÑƒÐ¿Ñ€Ð°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¾Ð½Ñ‚Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ñ–Ñми. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд. решениÑ. ДоÑтупно: https://avidreaders.ru/author/s-m-neapolitanskiy/
Н. Носов, Виртуальная психология. Москва, Россия: Аграф, 2000, 432 с.
X. Ортега-и-ГаÑÑет, Ð?збранные труды; пер. Ñ Ð¸Ñп.; A. M. Руткевич, Ред. МоÑква, РоÑÑиÑ: ВеÑÑŒ Мир, 1997, 704 Ñ.
А. Печчеи, Человеческие качества. Москва, Россия: Прогресс, 1985, 302 с.
Ðœ. Д. Петраш, Ð?. Ð . Муртазина, «ПонÑтие "здоровый образ жизни" в пÑихологичеÑких иÑÑледованиÑх», ПÑÐ¸Ñ…Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ð¸ педагогика: веÑтник Санкт-ПетебургÑкого гоÑ. ун-та, Т. 8, вып. 2, Ñ. 152–165, 2018.
Платон, Диалоги; пер. с др. гр. С. Я. Шейнман-Тонштейн; А. Ф. Лосев, Ред. Москва, Россия: Мысль, 1986, Т. 98, 607 с. (Философское наследие).
Платон, СочинениÑ: в 4 Ñ‚.; Ð. Ф. ЛоÑев и Ð’. Ф. ÐÑмуÑ, Ред.; пер. Ñ Ð´Ñ€. гр. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во СПб. ун-та; Ð?зд-во Олега Ðбышко, 2007, Т. 3, ч. 1, 752 Ñ.
Дж. Равен, О. Н. Ярыгин, А. А. Коростелев, «Компетентология: от праксеологии до социокибернетики», Азимут научных исследований: педагогика и психология, Т. 6, № 1(18), с. 167–175, 2017.
Е. С. Садовников, В. Н. Гуляхин, О. Е. Андрющенко, «Здоровый образ жизни молодежи: механизм мыследеятельности в системе заботы о себе», Учебные записки университета им. П. Ф. Лесгафта, № 111, с. 214–159, 2014.
І. Д. Смолякова, «Формування здорового способу життя студентів у системі фізичного виховання вищого технічного навчального закладу», автореф. дис. канд. наук; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, Україна, 2010, 21 с.
С. А. Ступницька, «Реалізація здорового способу життя – сучасні практичні підходи до комплексного застосування засобів фізичної реабілітації та фізичного виховання у дітей з патологією опорно-рухової системи», Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова, 2017, с. 336–339. (Серія 15 «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)»).
П. Тиллих, Ð?збранное. Ð¢ÐµÐ¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ ÐºÑƒÐ»ÑŒÑ‚ÑƒÑ€Ñ‹; пер. О. Я. Зоткиной. МоÑква, РоÑÑиÑ, 1995, Ñ. 216–235.
А. Дж. Тойнби, Постижение истории. Москва, Россия: Прогресс, 1991, 736 с.
Ф. М. Федорець, «Антропологічно-ціннісне осмислення феномену Суботи в контексті формування методології та методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти», Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. Івана Франка: наук. журн. Педагогічні науки, Вип. 3(94), с. 98–106, 2018.
В. М. Федорець, «Концептуалізація антропологічної моделі здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури», Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць, Вип. 5(34), с. 137–178, 2017. (Серія «Педагогічні науки»).
Ð?. Г. Фихте, Ðазначение человека: ÑочинениÑ: в 2 Ñ‚. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ, 1993, Т. 2.
М. Фуко, «Технологии себя», Логос, № 2(65), с. 96–122, 2008.
М. Хайдеггер, «Письмо о гуманизме», Время и бытие. Москва, Россия, 1993, с. 196.
М. Хайдеггер, Учение Платона об истине, [Электронный ресурс]; пер. с нем. В. Бибихина. Доступно: http://www.bibikhin.ru/uchenie_platona_ob_istine.
Й. Хёйзинга, Тени завтрашнего днÑ. Человек и культура. Затемненный мир: ÑÑÑе; пер. Ñ Ð½Ð¸Ð´ÐµÑ€Ð»., ÑоÑÑ‚. и предиÑл. Д. Ð’. СильвеÑтров; Ð?. Г. Кравцов, Ред.; ком. Д. Ð. Харитонович. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Ð?зд. Ð?вана Лимбаха, 2017, 456 Ñ.
О. Шпенглер, Закат Европы. Очерки морфологии мировой истории. Т. 1. Гештальт и действительность; пер. с нем., вступ. ст. и примеч. К. А. Свасьяна. Москва, Россия: Мысль, 1993, 663 с.
К. Ясперс, Всемирная история философии. Введение. Санкт-Петербург: Наука, 2000, с. 49.
C. Abraham, G. Kok, H. P. Schaalma, А. Luszczynska, «Health promotion», Handof applied psychology; P. R. Martin, F. M. Cheung, M. С. Knowles, M. Kyrios, L. Littlefield, J. B. Overmier, J. M. Prieto, Еds. Chichester, UK: Wiley, р. 83–111, 2011.
А. Antonovsky, «The salutodenic model as a theory to guide health promotion», Health promotion international, Vol. 11, ą 1, р. 11–18, 1996.
М. Daniel, «Harris and Sharon Guten. Health-Protective Behavior: An Exploratory Study», Journal of Health and Social Behavior, Vol. 20, № 1, р. 17–29, 1979.
E. L. Deci, R. M. Ryan, «Self-determination theory: A macrotheory of human motivation, development and health», Canadian Psychology, Vol. 49, № 3, р. 182–185, 2008.
А. Luszczynska, М. Hagger, «Health Behavior», Assessment in health psychology; Y. Benyaamini, M. Johnstone, E. C. Karademas, Еds. Boston, Hogrefe Publishing, Vol. 2, р. 60–72, 2016. (Psychological Assessment – Science and Practice).
В. Sparagon, М. Friedman, W. Breall, et al, «Type A behavior and coronary herosclerosis», Atherosclerosis, Vol. 156, р. 145–149, 2001.
S. N. Walker, K. R. Schrist, N. J. Pender, «The health-promoting lifestyle profile: development and psychometric characteristics», Nursing Research, № 36, р. 76–81, 1987.
S. N. Walker, D. M. Hill-Polerecky, Psychometric evaluation of the Health-Promoting Lifestyle Profile II. Unpublished manuscript. Nebraska: University of Nebraska Medical Center, 1996, р. 120–126.
R. H. Lotze, Kleine Schriften zur Psychologie Text; Eingel. mit Materialien zur Rezeptionsgeschichte versehen von Reinhardt Pester. Berlin: Dt. Verl. der Wiss., 1989, 256 p.
P. Tillich, Kairos. The protestant era. Chicago, 1957, с. 32–51.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.