Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Creativity as a factor of harmonious development of teacher | PDF (English) |
Kateryna Balakhtar | 9-16 |
Психологічна безпека освітнього середовища закладів загальної середньої освіти та її вплив на мотивацію інноваційної діяльності вчителів | |
Олена Бондарчук | 17-27 |
Соціально-психологічні особливості студентського віку | |
Людмила Жданюк | 28-40 |
Психологічна готовність менеджерів організацій до управління змінами в організаціях | |
Володимир Івкін, Галина Наливайко | 41-48 |
Арткорекційна програма для майбутніх психологів та особливості її реалізації в умовах післядипломної освіти | |
Леся Інжиєвська | 49-57 |
Мотивація професійної діяльності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти як складова психолого-педагогічної компетентності | |
Алла Лукіянчук | 58-66 |
Готовність авантюрних і неавантюрних осіб до змін | |
Наталя Меленчук | 67-78 |
Зміст та структура правової активності студентської молоді: психологічний аспект | |
Алла Москальова, Оксана Чубко | 79-92 |
Мотивація до лідерства учнів закладів професійної освіти: сутність та етапи формування | |
Оксана Павлюк | 93-105 |
Толерантність до невизначеності як професійно важлива якість майбутнього психолога | |
Наталія Перегончук, Тетяна Краєвська | 106-115 |
Методика дослідження психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів | |
Світлана Шевченко | 116-130 |
ISSN: 2522-9931